کد خبر: ۵۲۱۶۴
زمان انتشار: ۰۰:۱۰     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
قانون، محمد رویانیان مصطفی دنیزلی را به تهران آورد تا این مربی یک پرسپولیس مدعی عنوان قهرمانی برای حضور در لیگ برتر دوازدهم بسازد. اما حالا که این مربی ترکیه ای هدایت این تیم را بر عهده دارد، در تمرینات و اطراف تیم شایعه بازگشت علی دایی به پرسپولیس مطرح شده است.
نتایج ضعیف پرسپولیس و قرار گرفتن این تیم در رده یازدهم جدول رده بندی، ماجرای بدهی‌های مالی باشگاه و خطر کسر امتیاز از تیم، تصمیم دنیزلی مبنی بر اخراج ده بازیکن کم کار و بسیاری از اتفاقات دیگر از جمله حاشیه های مهم اطراف این روزهای پرسپولیس است که باعث شده این تیم در کانون توجهات قرار بگیرد.
در چنین شرایطی همیشه شایعات مختلفی پیرامون تیم در رسانه‌ها و محافل ورزشی منتشر می‌شود که شنیدن بعضی از این اخبار درگوشی و شایعات در نوع خود جای تعجب دارد.
تازه ترین خبر پشت پرده حکایت از باندبازی و دودستگی در اردوگاه پرسپولیس دارد. همان طور که روز گذشته هم بعضی از رسانه ها اخباری از رختکن تیم منتشر کردند مبنی بر اینکه دنیزلی به شاگردانش اعلام کرده نمی‌توانند او را زمین بزنند و بعضی از آنها فصل بعد دیگر جایی در پرسپولیس نخواهند داشت.
در شرایط فعلی گفته می شود بعضی از بازیکنان که می دانند با وجود ماندن دنیزلی در پرسپولیس دیگر جایی در این تیم ندارند، اخباری در مورد احتمال جدایی این مربی از پرسپولیس به بیرون می دهند تا جو منفی علیه این مربی به وجود بیاید. بعضی از این بازیکنان اخیرا شایعه بازگشت علی دایی به پرسپولیس در فصل آینده را به دوستان خبرنگار خود داده اند و بعضی هم بحث مذاکرات دنیزلی با باشگاه‌های ترکیه‌ای و بازگشت این مربی به فوتبال کشورش را به راه انداخته اند.
در روزهایی که بازار این شایعات در پرسپولیس داغ است، محمد رویانیان هم در مصاحبه‌ای رسمی اعلام کرد که برخورد سختی با بازیکنان کم کار که دلشان با تیم نیست خواهد داشت. با این حرف‌های مدیرعامل باشگاه مشخص می شود در حال حاضر در پرسپولیس دو دستگی بدی به وجود آمده است که نتایج ضعیف این تیم در بازی‌ای اخیرهم ارتباط مستقیم با این یارکشی ها در تیم بزرگ پایتخت دارد.
به این ترتیب جدا از این مساله که خبر بازگشت دایی به پرسپولیس یا مذاکرات باشگاه های ترکیه‌ای با دنیزلی چه قدر صحت دارد، باید دید در جنگ قدرت بین سرمربی پرسپولیس با بازیکنان کم کار که در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شوند و حتی بعضی از آنها تیم فصل بعد خود را نیز مشخص کرده‌اند برنده نهایی چه کسی خواهد بود. آقا مصطفی یا باند مخالف او؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها