کد خبر: ۵۲۱۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

 عضو جبهه پایداری گفت: در کشور قحط‌الرجال نیست و در شرایط حساس کنونی می‌توان افرادی را که حاشیه‌هایی در مورد آنها وجود ندارد، به عنوان مشاور یا هر پست دیگری انتخاب کرد.

زهره سادات لاجوردی عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس گفت: در شرایط کنونی باید از مطرح کردن افراد و جریاناتی که تنش را در جامعه بیشتر می‌کند، بپرهیزیم و در شرایطی که می‌توان افراد دیگری را به سمت‌های مختلف منصوب کرد، نباید از افرادی که حاشیه‌ای در مورد آنها وجود دارد، برای تصدی پست‌های مختلف کمک بگیریم.
 
وی با اشاره به حکم آیت‌الله هاشمی شاهرودی برای محمدشریف ملک‌زاده تصریح کرد: به نظر من در این شرایط انتصاب چنین افرادی و به‌ویژه محمدشریف ملک‌زاده که مسائل مختلفی متوجه وی بوده و محکومیت‌هایی را نیز داشته، به عنوان مشاور یا برای تصدی پست‌های دیگر کار صحیحی نیست.
 
عضو جبهه پایداری اظهار داشت: چرا باید بر انتصاب افرادی که حاشیه‌هایی در خصوص آنها وجود دارد، اصرار داشت زیرا که با این کار به حواشی موجود نیز دامن زده خواهد شد.
 
لاجوردی خاطرنشان کرد: حال که کشور در آستانه برگزاری انتخابات بوده و جامعه نیاز به آرامش بیشتری دارد، مطرح کردن این قبیل افراد مسأله‌ساز است.
 
وی در ادامه افزود: در کشور ما قحط‌الرجال نبوده و می‌توان از میان افراد دیگری که در سمت‌های مختلفی عهده‌دار مسئولیت‌هایی هستند، فرد یا افرادی را به عنوان مشاور انتخاب کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها