کد خبر: ۵۲۱۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

217 هزارمشتري بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران بيش از 60 ميليون و 800 هزار تراکنش را به صورت اينترنتي طي سال 90 انجام دادند.
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي ارايه خدمات مطلوب و جلب رضايت مشتريان همگام با پيشرفت فن آوري‌هاي جديد، ارايه خدمات بانکداري متنوع و گوناگون را بر پايه بسترهاي اينترنتي در دستور کار قرار داده است. اين خدمات بدون محدوديت مکاني و زماني ارايه شده و  داراي قابليت‌هاي فراواني از جمله انتقال وجه، روئيت صورتحساب، تعيين مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و... مي ‌باشد که تا پايان اسفند ماه سال گذشته بيش از 217هزار نفر از مشتريان ضمن عضويت دراين سامانه بيش از60 ميليون و 800 هزار تراکنش مالي خود را با موفقيت به انجام رساند‌ه‌اند. همچنين گزارش‌هاي عملکردي نشان مي‌دهند که مشتريان اين بانک دراسفند ماه سال 90 ، 7 ميليون و 44 هزار تراکنش را از طريق بانکداري اينترنتي انجام داده‌اند که اين ميزان بيانگر رشد 90 درصدي تعداد تراکنش ها نسبت به اسفند ماه سال 89 مي باشد.
گفتني است اين بانک به منظور جلوگيري از هرگونه سوء استفاده‌هاي احتمالي، ابزار‌ها و روش‌هاي متعدد و مطمئني را در نظر گرفته به گونه‌اي  که صاحب حساب با استفاده از دستگاه رمزساز قادر به ورود و استفاده از سيستم مي‌باشد.
شايان ذکراست استفاده از سيستم غيرحضوري بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران، در حال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بين حساب‌ها، تعيين مبلغ چک، روئيت صورتحساب را امکان پذير ساخته و توانسته است نقش به سزايي در کاهش هزينه‌ها و وقت مشتريان داشته باشد. متقاضيان جهت استفاده از خدمات بانکداري اينترنتي به وب سايت اين بانک به آدرس www.bsi.ir  مراجعه نمايند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها