کد خبر: ۵۲۱۱۲
زمان انتشار: ۱۷:۲۷     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
به دنبال لغو مناظره محمد رضا باهنر با قاسم روانبخش:
مناظره محمد رضا باهنر به نمایندگی از جبهه متحد اصولگرایان و حجت السلام قاسم روانبخش عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی که مقرر بود که امروز بعد الظهر در سالن دهشور دانشکده علوم پایه دانشگاه تهران برگزار گردد به علت عدم حضور محمد رضا باهنر لغو گردید. این بدقولی محمد رضا باهنر با واکنش و ناراحتی بسیار دانشجویان حاضر و منتظر در سالن دهشور دانشگاه تهران با همراه بود.
به گزارش پایگاه 598، مناظره محمد رضا باهنر به نمایندگی از جبهه متحد اصولگرایان و حجت السلام قاسم روانبخش عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی که مقرر بود که امروز بعد الظهر در سالن دهشور دانشکده علوم پایه دانشگاه تهران برگزار گردد به علت عدم حضور محمد رضا باهنر لغو گردید.



به همین منظور مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرگزاری مهر در بیان علت لغو حضور باهنر در این مناظره بیان داشت: بدلیل همزمان شدن برگزاری نشست شورای عالی نظارت کشور و سخنرانی باهنر در این برنامه، مناظره امروز عصر باهنر با روانبخش به زمان دیگری موکول خواهد شد. وی همچنین از احتمال حضور بادامچیان به جای باهنر در این مناظره خبر داد.

لذا با توجه به اعلام دفتر آقای باهنر، پس از حضور نیافتن ایشان در این جلسه مناظره، نماینده ای هم از سوی وی (بادامچیان) در این جلسه حضور پیدا نکرد.

این بدقولی محمد رضا باهنر با واکنش و ناراحتی بسیار دانشجویان حاضر و منتظر در سالن دهشور دانشگاه تهران با همراه بود.

بنابر اخبار رسیده علی رغم اعلام روابط عمومی جامعه مهندسین مبنی بر حضور آقای محمد رضا باهنر در جلسه شورای عالی نظارت کشور با خبر شدیم که محمد رضا باهنر در ساعتی پس از زمان برگزاری مناظره، در کانون سردفترداران اسناد رسمی واقع در خیابان ولیعصر حضور پیدا نمود.

شایان ذکر است که چندی است که محمد رضا باهنر با انتقادات فراوانی به علت دیدار نوروزی با حجت السلام هاشمی رفسنجانی روبه رو گردیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ایران اسلامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
چرا اینقدر دروغ میگویید و تخریب میکنید من خودک اونجا بودم کسی اعتراض نکرد
بازم سانسور کنید و انتشار نکنید
این خیانت به گفتمان است که اول شعار جبهه پایداری بود
پاسخ
didban.ir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۲۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
http://didban.ir/audiogallery-708.htm
پاسخ
الياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
باهنر يك كاسب سياسي ورشكسته است به اميد خدا او را از جريان سياسي كشور بيرون ميكنيم .
پاسخ
سید صالح موسوی
UNITED STATES
۰۳:۳۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
باهنر همواره از پاسخ به خیلی سوالات فرار می کنه مثلا دلیل حمایت بی دریغ از قایم مقام سابقش که اسناد فساد اقتصادی و وامهای کلانش چندی قبل منتشر شد،همچنین دلیل حمایت بی دریغ از مسول دفتر وقتش در ایام فتنه امیر مقدم که بعنوان ریس ستاد جعلی اصولگرایان حامی موسوی ان همه مصاحبه اهانت امیز انجام داد بعد هم منتشر شد طرف متهم ردیف دوم پرونده رکسانا صابری جاسوس امریکایی یوده.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها