کد خبر: ۵۲۰۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
''''جمشيد زارع'''' روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينکه دنيزلي اين مطلب را به شکلي که پوشش داده شد بيان نکرده است، افزود: تا به امروز هيچ فهرستي به مديريت باشگاه ارائه نشده است.

وي گفت: درجلسه رويانيان با بازيکنان نيز اين مساله به خوبي روشن شد و فکر مي کنم بازيکني که در فهرست نباشد بايد تا پايان قرارداد خود براي پرسپوليس تلاش کند.


زارع گفت: تيم پرسپوليس روز سه شنبه بايد به مصاف تيم الهلال عربستان برود که اين بازي براي ما بسيار سرنوشت ساز خواهد بود.


وي ادامه داد: الهلال جدي ترين رقيب ما در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا است که با 6 امتياز پايين تر از ما قرار دارد.


قائم مقام باشگاه پرسپوليس تهران گفت: به طور حتم براي سرگروهي در گروه خود نياز به کسب امتياز مقابل الهلال داريم و بايد در تهران کار صعود خود به عنوان تيم اول را يکسره کنيم.


وي تصريح کرد: به طور حتم با وضعيتي که تيم آسيايي پرسپوليس دارد و با حمايت يک صد هزار هوادار مي توانيم با نتيجه دلخواه از سد الهلال بگذريم و يک بار ديگر شايستگي خود را به رخ حريفان بکشانيم.


وي اظهار داشت: تيمي که در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا شرکت مي کند با تيم ليگ برتر تفاوت زيادي دارد. پرسپوليس ديگر در ليگ برتر شانسي ندارد و تمام توجه خود را به بازي هاي آسيايي متمرکز کرده ايم.


زارع در خصوص اختلافات موجود ميان مصطفي دنيزلي و علي کريمي، گفت: با قدرت مي گويم کريمي آنقدر حرفه اي است که براي پرسپوليس طبق دستورات کادرفني بازي کند و خوشبختانه تا الان هم ارتباط بسيار خوبي با دنيزلي داشته است.


قائم مقام باشگاه پرسپوليس تهران خاطرنشان کرد:کريمي و دنيزلي به غير از رابطه شاگرد و مربي مانند پسر و پدر هم مي مانند.


زارع در خصوص جريمه ميثاق معمارزاده به دليل عملکرد ضعيف در ديدار مقابل تراکتورسازي،گفت: اين بازيکن با تصميم مديريت باشگاه به دليل عملکرد ضعيف در ديدار مقابل تراکتورسازي جريمه شد و جريمه خود را پذيرفت.





*** خطر کسر امتياز پرسپوليس را تهديد نمي کند


قائم مقام باشگاه پرسپوليس در خصوص احتمال کسر 6 امتياز از اين باشگاه اظهار داشت:خوشبختانه ارتباط خوبي با نمايندگان ''''اشپيتيم آرفي'''' داريم و قرار است مشکلات تيم را هفته آينده برطرف کنيم.


زارع در پايان خطاب به هواداران گفت: به هواداران با توجه به شناختي که از رويانيان دارم اطمينان مي دهم فصل بعد تيم را براي قهرماني ببنديم و هواداران از ديدن بازي هاي ما لذت ببرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها