کد خبر: ۵۲۰۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
حسین هدایتی، مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین در مراسم روز گذشته حضور داشت، وی این وعده را به ورزشکاران داد تا هر شخصی بتواند در رقابت‌های المپیک به مدال دست یابد یک دستگاه خودروی پژوی 206 پاداش دهد.
فارس، مراسم ویژه 90 روز مانده به المپیک 2012 لندن، شب گذشته با حضور محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی، معاون وزیر، بهرام افشارزاده، دبیرکل کمیته ملی المپیک و تنی چندتن از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در سالن پینگ‌پنگ آکادمی المپیک برگزار شد.

* این مراسم قرار بود از ساعت 18 آغاز شود، اما به علت جلسه وزیر ورزش و جوانان با مسئولان فدراسیون‌ها با تأخیری حدود 90 دقیقه‌ای آغاز شد.

* کاویانی و یوسفی دو مجری این برنامه بودند، در ابتدای برنامه یوسفی اسامی ملی‌پوشانی که روز گذشته توانسته بودند سهمیه المپیک را کسب کنند، به اشتباه ذکر کرد. او اسم پرویز هادی را در ابتدا با نام هادی یادآور شد و پس از آن متوجه شد فامیل کشتی‌گیری که توانسته المپیکی شود هادی است.

* در مراسم 100 روز مانده به المپیک لندن تست آمادگی جسمانی از ورزشکاران گرفته شد که در یکی از ماده‌ها احسان روزبهانی اول شده بود، اما در مراسم روز گذشته به اشتباه نام مهران عسگری قرائت شد. عسگری پس از دریافت هدیه 500 هزار تومانی خود آن را به روزبهانی داد.

* هنگامی که وزیر ورزش قصد ورود به سالن را داشت، زارع‌پور رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ به عنوان میزبان سالن همراه او بود و به استقبال او رفت. زارع‌پور همچنین زمانی که سجادی وارد سالن شد به استقبال او رفت.

* حسین هدایتی، مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین در مراسم روز گذشته حضور داشت، وی این وعده را به ورزشکاران داد تا هر شخصی بتواند در رقابت‌های المپیک به مدال دست یابد یک دستگاه خودروی پژوی 206 پاداش دهد. هدایتی با توجه به حضورش در فوتبال و ترزیق پول به این رشته ورزشی در برخی باشگاه ها به عابربانک معروف است.

* یوسفی مجری برنامه، خطاب به خطیب سرپرست فدراسیون کشتی گفت: در رشته کشتی باید سهمیه کامل گرفته شود و جای هیچ بخششی وجود ندارد.

* یوسف کرمی به عنوان نماینده ورزشکاران، بیانیه‌ای را درباره خلیج فارس و رقابت‌های المپیک 2012 لندن قرائت کرد.

* کرمی قبل از قرائت بیانیه عنوان کرد: امیدوارم این آخرین برنامه نباشد که کاویانی در جواب گفت، قرار است به فاصله هر 10 روز این مراسم برگزار شود. یوسفی نیز عنوان کرد این موضوع بیانگر این می‌شود که به مسئولان تلنگری وارد شود تا مسائل مالی و پول را برای ورزشکاران برطرف کنند.

* الهه احمدی از قهرمانان تیراندازی که توانسته سهمیه المپیک را کسب کند روز گذشته در مراسم حضور نداشت.

* فدراسیون تیر و کمان به میلاد وزیری، ورزشکار این رشته که توانسته سهمیه المپیک را کسب کند یک دستگاه خودرو هدیه داد.

* زمانی‌که قرعه‌کشی حامی مالی کاروان ایران برای افراد حاضر برگزار می‌شد نام تیمور غیاثی، پیشکسوت دو و میدانی توسط احسان حدادی از جعبه بیرون آمد. پس از این اتفاق حامی مالی کاروان ایران عنوان کرد: هدیه غیاثی سه برابر سایر افراد خواهد بود.

* در جریان مراسم یوسفی مجری برنامه از علی‌آبادی پرسید: چه زمانی قرار است پرچمدار کاروان ایران معرفی شود؟ که او در جواب گفت: در 3، 4 و 10 روز آینده معرفی خواهیم کرد.

* زمانی که عباسی به روی سن رفته بود و قصد داشت نام اکبرآبادی را عنوان کند به اشتباه اکبرزاده صدا زد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها