کد خبر: ۵۱۹۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه بر عدم ریاست لاریجانی بر مجلس نهم اتفاق نظر دارد، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید خون تازه‌ای در مجلس جاری شود و لازمه این امر تحول در هیئت رئیسه مجلس است.

حجت‌الاسلام محمد‌ناصر سقای بی‌ریا عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به حساسیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دور اول انتخابات رقابت سالمی شکل گرفت و مردم نیز به 5 نفر اعتماد کرده و آنها را به مجلس فرستادند.

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات هنوز تمام نشده است تصریح کرد: باتوجه به رقابت تنگاتنگی که در دور دوم انتخابات بین جبهه متحد و جبهه پایداری وجود دارد و همچنین باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مردم تکلیف مدار در 15 اردیبهشت حضور پرشورتری خواهند داشت.

عضو جبهه پایداری با اشاره به رقابتی که با حضور جبهه پایداری در انتخابات مجلس شکل گرفت ادامه داد: این امر سبب شد فتنه‌گران و گروه‌هایی که درصدد بودند شرکت مردم در انتخابات را به حداقل برسانند از گردونه رقابت حذف شوند.

وی با یادآوری حضور 65 درصدی مردم در دور اول انتخابات خاطرنشان کرد: آنچه مردم در دور دوم باید به آن توجه داشته باشند انتخاب نمایندگان اصلح است هرچند آنها در دور قبل نشان دادند بیش از آنکه به ظواهر و تبلیغات توجه کنند به واقعیت‌ها می‌پردازند.

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا با اشاره به برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی که از سوی برخی کاندیداها علیه جبهه پایداری دیده می‌شود تصریح کرد: تمام کاندیداها و دو طیف اصولگرایی صرفاً باید به برنامه‌های خود بپردازند.

عضو جبهه پایداری بر همین اساس به موضع‌گیری و سخنان بزرگان جبهه پایداری اشاره و اضافه کرد: ادبیات آنها تخریبی نیست بلکه ترجیحی و مبتنی بر اصلح بودن است لذا توقع داریم سایر دوستان در جبهه‌های مختلف نیز این نکته را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مردم خود رفتار گروه‌ها را می‌بینند و درباره آن قضاوت می‌کنند یادآور شد: جبهه پایداری بر روی عقبه اجتماعی خود و مردم تکیه دارد.

عضو جبهه پایداری با یادآوری تبلیغات محدود این جبهه در دور قبل تصریح کرد: با اینکه برخی از نامزدهای جبهه پایداری تبلیغات آنچنانی نداشتند اما مردم به خاطر ویژگی و ارتباطشان با علما و بزرگان به آنها اعتماد کردند.

* نتیجه انتخابات مشخص می‌کند تبلیغ کدام جبهه سالم‌تر بوده است

وی با تاکید بر اینکه نتیجه انتخابات مشخص می‌کند تبلیغ و روش کدام جبهه سالم‌تر بوده است درباره پیش‌بینی خود از نتایج دور دوم انتخابات خاطرنشان کرد: در دور قبل با اینکه مردم جبهه پایداری را نمی‌شناختند و در واقع این جبهه نوظهور بود و حتی لیست ما به دست اکثر مردم نرسیده بود اما آنها به جبهه پایداری اعتماد کردند.

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم اقبال مردم به جبهه پایداری زیاد باشد تصریح کرد: احزاب و گروه‌های مختلفی همچون جمعیت شورای نیروهای انقلاب و اساتید دانشگاه کاندیداهای جبهه پایداری را در لیست خود قرار داده‌اند از این رو امیدواریم در دور دوم نتیجه بهتری بگیریم.

عضو جبهه پایداری در ادامه با بیان اینکه مناسبات هیئت رئیسه مجلس باید متحول شود خاطرنشان کرد: لازمه این امر حضور افراد جدیدی در هیئت رئیسه مجلس است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خون تازه‌ای باید در مجلس جاری شود و این امر نشان می‌دهد توقع ایشان تحرک جدیدی در مجلس است.

وی ریشه این تحولات را در هیئت رئیسه مجلس دانست و افزود: باید دقت کرد که افرادی قوی و با مدیریت بهتر و قاطع‌تر ریاست مجلس نهم را بر عهده بگیرند و از زد و بند‌ها پرهیز کنند.

* جبهه پایداری بر عدم ریاست لاریجانی بر مجلس نهم اتفاق نظر دارد

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا تاکید کرد: جبهه پایداری بر عدم ریاست لاریجانی بر مجلس نهم اتفاق نظر دارد و به اجماع رسیده است.

عضو جبهه پایداری با اشاره به دیدارهای رو در روی اعضای این جبهه با مردم خاطرنشان کرد: ما مردم را اصل و سرمایه می‌دانیم لذا حاضریم روی یک نفر از آنها هم حساب کنیم.

وی به دیداری که در هفته گذشته اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله مصباح داشته‌اند اشاره کرد و گفت که مهمترین سفارش ایشان به اعضای جبهه عدم ورود به بحث‌های تخریبی بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها