کد خبر: ۵۱۹۴۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱

 آغاز دور جدید تخریب‏ها علیه جبهه پایداری با هدایت برخی محافل مشکوک آنهم همزمان با آغاز  تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس، این شائبه را بیش از پیش تقویت کرده است که جریانات رقیب جبهه پایداری به دلیل ماهیت ائتلافی و ناهمگون خود، برنامه مشخص و هماهنگی برای ا داره مجلس نهم نداشته و شیوه کسب رای خود را نه اتکا به برنامه و یا گفتمانی خاص که اتکا بر تخریب طرف مقابل قرار داده است چنانکه این رویکرد هر روز با شیوه‌ای جدید و به نام گروهی جدید در حال اجرا در صحنه جامعه است.

به گزارش رجانیوز، در آخرین عملیات و پروژه تخریبی علیه جبه پایداری انقلاب اسلامی، روز گذشته و در حاشیه نماز جمعه تهران، شب‌نامه‌ای حاوی تندترین ناسزا و تخریب‌ها علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی و اعضای آن توزیع شد که هر چند به شیوه نامه هتاکانه به علامه مصباح یزدی تدوین شده بود، اما برخی نشانه‌ها از وجود ردپای طراحان نامه هتاکانه به علامه مصباح یزدی در این پروژه تخریبی حکایت دارد.

این در حالی است که حتی در یکی از صقحات این نشریه 16 صفحه‌ای نیز توضیحی درباره چرایی اصلح بودن گزینه‌های پیشنهادی گروه 6+7  و یا برنامه‌های احتمالی این گروه برای اداره مجلس ارائه نشده و تمامی 16 صفحه آن به تخریب و شبهه افکنی علیه جبهه پایداری و اعضای آن اختصاص یافته است.

 

 تیتر دروغ و تخریبی این شب‌نامه که مصداق  تخریب انتخاباتی است: "پایداری: احمدی نژاد خانه نشینی نکرده است!"

در صفحات دیگر این شب نامه تعداد زیادی یادداشت و تحلیل در تخریب اعضای جبهه پایداری به خصوص حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان و دکتر غلامحسین الهام به قلم برخی اعضای یک تشکل کوچک سیاسی منتشر شده است.

نکته جالب درباره توزیع این نشریه آن بود که اعضای یک جمعیت سیاسی و برخی از خبرنگاران سیاسی رسانه‎ای که چند روز پیش با انتشار شب‎نامه‎ای به هتک حرمت علامه مصباح یزدی پرداخته بود، مشغول توزیع این شب‎نامه در جمع نمازگزاران نماز جمعه تهران بودند. 

 

 


دبیرکل یک جمعیت سیاسی در حال مطالعه شب نامه تخریبی

گفتنی است نمازگزاران تهرانی نیز در واکنش به این اقدام غیر اخلاقی، به شدت نسبت به تیتر و محتوای این شب نامه اعتراض کرده  به نحوی که تعداد زیادی از این شب نامه در خیابان های اطراف تهران بر روی زمین دیده می شد.

در همین حال عصر دیروز سایت جبهه متحد بیانیه ای را منتشر کرد که در بخشی آن آمده بود: عده ای که البته بیشترین تمرکز خود را بر شهر تهران قرار داده بودند بدون ارایه کمترین حرف ایجابی تلاش کردند با نفی دیگران، طراحی دروغ هایی چون لیستهای جعلی، بولتن سازی و.. فضایی آکنده از تهمت، دروغ، تخریب و بداخلاقی را برای تصاحب کرسی های سبز مجلس فراهم آورند. 

این در حالی است که هم اکنون حداقل 60 درصد از اخبار سایت جبهه متحد اصولگرایان درباره  جبهه پایداری و در تخریب اعضای آن تنظیم شده است!

هفته گذشته خبرگزاری مهر در اقدامی مشکوک، اقدام به انتشار یک نامه سرگشاده بدون اسم به نام دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام در هتک حرمت حضرت علامه مصباح یزدی کرد که مورد اعتراض شدید آیت الله مهدوی کنی قرار گرفت.

آيت‌الله مهدوي‌كني رئيس دانشگاه امام صادق (ع) در جلسه هيئت رئيسه اين دانشگاه از انتشار چنين نامه‌هايي به‌شدت انتقاد كرد و انتشار اینگونه متن‌ها را نشانه ضعف افراد بر شمرد.

به نظر می رسد نهاد اجرایی و نظارتی انتخابات می توانند با جستجویی کوچکی به سرعت عوامل التهاب زایی و تخریب‎ها و بداخلاقی انتخاباتی در هفته‌های اخیر را شناسایی کرده و همانگونه که رئیس قوه قضاییه اشار کرده بود، با برخی اقدامات فضای اخلاقی و سالم در دوره انتخابات مجلس را به جامعه باز گرداند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها