کد خبر: ۵۱۸۷۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا) نوشت: یک واحد از نیروهای ارتش سوریه با تلاش یک گروه تروریستی برای نفوذ به داخل سوریه از طریق دریا مقابله کرد.

این واحد نظامی مستقر در سواحل شمال لاذقیه با تلاش یک گروه تروریستی برای نفوذ به سوریه به مقابله پرداخت.

خبرنگار سانا گزارش داد نیروهای این واحد نظامی با اعضای گروه تروریستی که قصد داشتند از طریق دریا به داخل سوریه نفوذ کنند، درگیر شدند و توانستند تلاش آنها را ناکام گذاشته و آنها را به وادار به فرار کنند.

این منبع افزود این درگیری منجر به کشته و زخمی شدن چند نیروی ارتش شده است، اما هنوز تعداد دقیق کشته های این گروه تروریستی به سبب آنکه شبانه از طریق دریا به واحد نظامی حمله کردند، مشخص نیست.

مقر این واحد نظامی، 30 تا 35 کیلومتر از مرزهای ترکیه فاصله دارد.

تلاش برای نفوذ به داخل سوریه از طریق دریا در پی توقیف یک کشتی حامل سلاح توسط نیروی دریایی لبنان صورت می گیرد که این کشتی حامل سلاح از لیبی حرکت کرده بود و قرار بود محموله تسلیحاتی خود را از طریق اسکندریه مصر و طرابلس لبنان به گروههای تروریستی در سوریه منتقل کند.

منابع امنیتی لبنان اعلام کردند انواع سلاحها و مهمات از جمله آر پی چی، موشکهای ضد زره و ضد هواپیما و تیربار از این کشتی به دست آمده است.

سانا همچنین از کشته شدن سه نیروی حفظ امنیت سوریه در جریان درگیری با تروریستهای مسلح در ناحیه جدیرس حلب خبر داد، دو تروریست هم در این درگیری کشته شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها