کد خبر: ۵۱۸۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
عضو كميسيون تلفيق مجلس تاکید کرد  بررسی موضوع هدفمند کردن یارانه ها، قیمت حاملهای انرژی و بحث بنزین، نفت و گاز، واگذاریها و بسته سیاستی و حمایتی تولید در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

علي‌اصغر يوسف‌نژاد نماینده ساری در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز با بیان اینکه کمیسیون تلفیق تا روز چهارشنبه هفته آینده جلسه ندارد، گفت: این كميسيون ساعت 8 صبح چهارشنبه 13 ارديبهشت جلسه دارد که قرار است تا موضوعات باقی مانده در لایحه بودجه 1391 مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وي افزود: موضوع هدفمند کردن یارانه ها و درآمد دولت ناشی از اجرای گام دوم این قانون، میزان افزایش قیمت حاملهای انرژی از جمله بنزین، نفت و گاز، موضوع واگذاریها و بسته سیاستی و حمایتی تولید از جمله موضوعاتی است که هنوز در باره آنها در کمیسیون تصمیم گیری نشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اعضای كميسيون تلفيق تصمیم دارند تا در جلسات فشرده کار رسیدگی به لایحه بودجه را به اتمام برسانند و لايحه بودجه حداکثر تا سه شنبه 19 اردیبهشت در صحن مجلس مطرح شود.

گفتنی است مجلس هشتم تا روز ششم خرداد امسال فرصت دارد تا کار رسیدگی به لایحه بودجه را به اتمام برساند چرا که از هفتم خرداد کار مجلس نهم آغاز می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها