کد خبر: ۵۱۷۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
هدايت‌خواه:
يك عضو جبهه پايداري در مجلس، با تاكيد بر اين‌كه اهميت مرحله‌ي دوم انتخابات كمتر از مرحله‌ي اول نيست، حضور جدي مردم در پاي صندوق‌هاي راي را يك ضرورت دانست.

ستار هدايت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاكيد بر اهميت دور دوم انتخابات مجلس نهم گفت: اصل انتخابات در هر مرحله‌اي، انجام يك وظيفه و مسووليت ملي و تكليف ديني و انقلابي است و هر انسان مسوولي بايد نسبت به شرايط جامعه‌ي خود حساس باشد.

وي افزود: مردم براي اين‌كه افرادي صالح تصميم‌گيري كنند و تصميمات آنها در راستاي منافع ملي باشد، وظيفه دارند در هر انتخاباتي شركت كنند.

نماينده مردم بويراحمد در ادامه خاطرنشان كرد: حضور كمرنگ مردم در پاي صندوق‌هاي راي موجب مي‌شود افرادي كه صلاحيت كمتري دارند وارد مجلس شوند و از اين حيث تمامي مردم مسوول خواهند بود.

اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس، با اشاره به بازتاب سياسي و بين‌المللي اين انتخابات، تصريح كرد: همان‌طور كه مقام معظم رهبري اشاره كردند، مرحله‌ي دوم از مرحله‌ي اول انتخابات اهميت كمتري ندارد؛ چرا كه ميزان مشاركت در اين دور نيز آثار و نتايج داخلي و بين‌المللي خواهد داشت.

هدايت‌خواه، حضور جدي مردم در عرصه‌ي انتخابات را يك ضرورت دانست و با تاكيد بر رعايت اخلاق انتخاباتي، گفت: همه‌ي ما در يك نظام و جامعه‌ي اسلامي به سر مي‌بريم و انتظار مي‌رود همه‌ي كانديداها و طرفداران‌شان به اقتضاي آموزه‌هاي ديني پايبند ارزش‌هاي اخلاقي باشند؛ چرا كه تخلفات اخلاقي و قانوني در شأن كساني كه مي‌خواهند در جايگاه قانون‌گذاري و نمايندگي ملت ايران قرار بگيرند، نيست.

اين عضو جبهه پايداري هم‌چنين با دعوت از مردم براي حضور حداكثري در انتخابات، خاطرنشان كرد: البته راي مردم تعيين‌كننده خواهد بود و آنها خود افرادي ارزشي، ولايي و اصولگرا را انتخاب خواهند كرد تا خدمتگزارشان باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها