کد خبر: ۵۱۶۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

مدیرعامل شرکت سایپاکاشان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی این شرکت تبدیل به یکی از مهم ترین قطب های اقتصادی و صنعتی کشور خواهد شد.

ناصر آقا محمدي در گفت و گو با سايپانيوز اظهار داشت: رونق سايپاكاشان علاوه بر ايجاد حس تعلق و مالكيت در مردم اين شهر موجب افزايش حس مسئوليت پذيري و اميد به آينده در كاركنان اين شركت شده است.

وی افزود: با توجه به اين كه اشتغال در اين شركت از ميان جوانان كاشاني بوده و بسياري از تأمين كنندگان در همين استان فعاليت مي كنند با شروع فعاليت شرکت هاي قطعه ساز در مجاورت سايپا کاشان منطقه به يکي از قطب هاي اقتصادي و صنعتي کشور تبديل خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که توليد قطعات پرسي و توليد و رنگ آميزي قطعات پليمري از مهمترين برنامه هاي توسعه شرکت است خاطرنشان کرد: طي سالهاي آتي سايپا كاشان به يکي از کامل ترين مجموعه هاي خودروسازي در کشور تبديل خواهد شد كه در آن کليه مراحل توليد اعم از شکل دهي قطعات فلزي و پليمري، رنگ آميزي و مونتاژ صورت مي پذيرد.

آقا محمدی افزود: با انجام اقدامات زيربنايي صورت گرفته در واحدهاي توليدي و پشتيباني بعد از گذشت دو سال از افتتاح سايپاكاشان اين شركت به ظرفيت اسمي خود رسيده و در سال 1390 بيش از 140هزار دستگاه خودرو توليد كرده و امكان رسيدن به توليد 180 هزار دستگاه در سال هاي آتي براي اين شرکت فراهم خواهد شد.

مدیر عامل شرکت سایپاکاشان در خاتمه گفت: در حال حاضر سه خودروي تيبا، سايپا131 و سايپا132 در اين شركت توليد مي شوند و به زودي محصول جديدي به سبد محصولات اين شركت اضافه می شود كه در زمان مناسب اطلاع رساني لازم صورت خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها