کد خبر: ۵۱۶۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

مدافع شاهین بوشهر گفت: شکایت من و وحید حالت سمبلیک داشت و فقط در مقابل تهدید مسئولان باشگاه بود که می خواستیم بدانند می توانیم از راه قانونی به حق خود برسیم.

هادی شکوری در گفت و گو با پانا در خصوص شکست شاهین مقابل سپاهان اظهار داشت: در این بازی به خاطر مصدومیت نبودم ولی بچه ها فوق العاده خوب مقابل حملات زیاد سپاهانی ها مقاومت و دفاع کردند. چشم به ضد حملات داشتیم ولی سپاهان تیمی حرفه ای بود و کمتر این فرصت را به ما داد.
 
وی افزود: تیم ما تا زمانی که وحید مصدوم نشده بود، اجازه هیچ حرکتی به حریف نداد ولی آن مصدومیت شدیدی که برای وحید پیش آمد، تیم ما را از لحاظ روحی روانی به هم ریخت و بچه ها را دیدم که تمرکز خود را از دست دادند.
 
مدافع شاهین بوشهر تصریح کرد: خیلی خوب تیم حریف را کنترل کردیم. بچه ها عالی دفاع کردند و حتی بیش از توان خود مایه گذاشتند ولی قبول کنید که بضاعت ما همین بود. تیم ما با جان و دل بازی کرد. ای کاش مسئولان هم به فکر این تیم می بودند و تیم را به حال خود رها نمی کردند.
 
شکوری در خصوص اعتراض هواداران شاهین به مظفری زاده، گفت: داوری مظفری زاده مشکل خاصی نداشت و چیز خاصی از او ندیدم. بالاخره تماشاگران نظر خود را گفته اند ولی اصلا مسئله شاهین، مشکل داوری و این حرف ها نیست. مسئله شاهین داخلی است و این مشکلات داخلی بود که کمر تیم را شکست.
 
وی افزود: شرایط ماندن خیلی سخت شده و امیدها به حداقل رسیده. اگر قسمت باشد و خدا بخواهد تیم ما می ماند. همان تیمی هستیم که در نیم فصل اول بهترین خط دفاعی را داشت. همه از پتانسیل بالای تیم تعریف می کردند. واقعا از سوی مسئولان خیلی بی مهری و کم لطفی شد وگرنه الان نباید اصلا دغدغه سقوط داشتیم.
 
مدافع شاهین تصریح کرد: وقتی تیم دارد می افتد مسئولان به فکر افتاده اند؟ الان هم به فکر افتاده اند مگر چکار کردند؟ مگر می شود چنین طرز تفکری داشت که چون ایرانجوان دارد لیگ برتری می شود، شاهین باید بیفتد؟ چیزی که دارند قدرش را ندارند. غیر منطقی است اگر شاهینی که در لیگ برتر است را ول کنند و تیمی که هنوز صعود نکرده را دل ببندند.
 
شکوری گفت: بوشهری ها در این چند هفته من و وحید را خیلی اذیت کردند ولی بدانند که ما همه جوره پای این تیم ایستادیم. بحث شکایت ما هم فقط به خاطر این بود که مسئولان ما را تهدید کردند و گفتند حق ندارید اعتراض کنید و نمی توانید کاری پیش ببرید. شکایت ما حالت سمبلیک داشت که آنها بدانند ما می توانیم حق خود را از راه قانونی بگیریم وگرنه خودمان درک می کردیم که این تیم پول ندارد که به ما بدهد و آخر فصل هم باید شکایت کنیم تا حق خود را بگیریم. دیدید که طالب لو هم این قدر برای شاهین با جان و دل بازی کرد که مقابل سپاهان آن مصدومیت وحشتناک برایش پیش آمد و من هم در بازی قبلی مصدوم شدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها