کد خبر: ۵۱۶۵۷
زمان انتشار: ۰۱:۱۳     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
وحید طالب‌لو که در جریان این بازی دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منقل شده بود، دچار شکستگی دست شده است
سايت گل – آنچه كه وحيد طالب‌لو در بازي امروز مقابل سپاهان انجام داد يك نمايش دروازه‌باني درخشان بود.
 وحيد كه روح مقاومت تيمش مقابل حملات بي‌وقفه صدرنشين ليگ بود در دقيقه 75 پس از آنكه جواهر سوكاي را به خطاي سرنگون كرد با روحيه روي خط دروازه ايستاد و با واكنشي شبيه مانوئل نوير پنالتي نه چندان محكم اميد ابراهيمي را مهار كرد. وحيد با اين روحيه مشغول گلري بود كه روي يك ضربه كرنر با ضربه وحشتناك مهدي نوري به شدت آسيب ديد.
داستان مصدوميت طالب‌لو از اين قرار بود كه او توپ را روي سر برونو سزار مهار كرد اما بعد از آنكه با توپ روي زمين افتاد مهدي نوري به قصد دفع توپ لگدي محكم به ساعد او زد كه وحيد را درجا روي زمين خواباند و اين گلر با تجربه ديگر نتوانست به بازي ادامه دهد. مصدوميت طالب‌لو 10 دقيقه بازي را با اختلال روبه‌رو كرد و تيم پزشكي شاهين بوشهر با كمك بازيكنان او را به خارج از زمين هدايت كردند.
طالب‌لو قبل از اين مصدوميت انگار داشت مأموريتي را به نفع امير قلعه‌نويي مربي محبوبش انجام مي‌داد اما ناگهان زمين برخلاف جهت چرخيد و او را ناكام گذاشت. طالب‌لو امروز مي‌توانست ستاره ميدان باشد اما حالا با دستي كه شكسته در بيمارستان است.
مصدوميت طالب‌لو باعث شد صادقيان دروازه‌بان جوان شاهين به زمين بيايد كه او 2 گل بدون تقصير از سپاهان دريافت كرد.
بدشانسي شاهين اين بود كه سپاهان در دقايق آخر رو به بازي مستقيم آورده بود و بالاخره روي يك كرنر موفق به گشودن دروازه شاهين شد. آنها در اين لحظات علاوه بر برتر فيزيكي به كمي شانس هم نياز داشتند كه غيبت طالب‌لو و كاهش اعتماد به نفس شاهيني‌ها اين فرصت را در اختيارشان گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها