کد خبر: ۵۱۵۹۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
فاطمه آليا/
عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت:حسينيان سكوت نمي‌كند و امروز ناجوانمردانه ترين تخريب ها عليه وي به كار گرفته مي‌شود.
باشگاه خبرنگاران، فاطمه آليا عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي در همايش بانوان جبهه پايداري با تأكيد بر اينكه پايداري رمز بقاي حقيقت است، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) در مقابل كساني كه به اسلام لطمه مي‌زدند روشنگري ،‌مبارزه و پايداري كرد.
 
آليا با اشاره به خطبه فدكيه حضرت زهرا(س) گفت: در خطبه فدكيه وقتي حضرت فاطمه(س) به مباحث فتنه مي‌رسند مي‌گويند بي تفاوت‌ها و غايبان و آناني كه ما را ياري نكردند بر اساس مصلحت انديشي و اينكه چه كسي در ميدان پيروز مي‌شود، وارد ميدان مي‌شوند و خار و خاشاك نفاق آنان مشخص شد.
 
نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به فتنه‌هايي كه هر چند سال يكبار در ايران برپا مي‌شود، تصريح كرد: در كشور ما آنهايي كه زماني شعار مي‌دادند، در هنگام بروز فتنه سكوت كردند.
 
آليا با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص انتخابات و رقابت‌هاي سالم افزود:‌ كساني كه خود جزء تخريب‌كنندگان هستند فرياد سر مي‌دهند كه ما تخريب مي‌شويم ولي بدانند كه مردم بصير هستند و حرف‌هاي بيهوده شما را گوش نمي‌دهند.
 
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مفهوم پايداري فاطمي، اظهار داشت: مفهوم پايداري فاطمي را درك كنيم و ثابت قدم باشيم چرا كه پيروز عرصه‌هاي مختلف، افراد پايدار و ثابت قدم هستند.
 
وي امام خميني(ره) و شهيد مدرس را نمونه‌هاي محكم پايداري و ثابت قدمي خواند و افزود: از نظر جبهه پايداري، انتخابات يك ايستگاه است اما طبق مرام‌نامه اين جبهه، اعضا خود را ملزم به موثر بودن در انتخابات و روشنگري مي‌دانند.
 
آليا با تأكيد بر دقت مردم در انتخاب كانديداها گفت: مردم دقت كنند كه افراد منتصب به كانون‌هاي قدرت و ثروت را انتخاب نكنند.
 
نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به اينكه نوك نيزه، هجمه‌ها و اتهامات عليه حسينيان است، تصريح كرد:‌ حسينيان سكوت نمي‌كند و امروز ناجوانمردانه ترين تخريب ها عليه وي به كار گرفته مي‌شود.
 
وي بر لزوم ولايتمداري مجلس، تأكيد و خاطرنشان كرد: جبهه پايداري به عنوان يك گفتمان به فعاليت‌هاي خود ادامه مي‌دهد و فرهنگ پايدار فاطمي را در جامعه ترويج مي‌كند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
houra
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
چو بد کردی مباش ایمن ز آفات /که واجب شد طبیعت را مکافات .مگر آقای حسنیان در تخریب رقبایشان جه اندازه جوانمرد هستند که توقع جوانمردی دارند؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها