کد خبر: ۵۱۳۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
یکی از مسئولان شبکه اینترنتی پایداری در گفتگو با بی باک:
شبکه اینترنتی پایداری که بر رعایت تمام ضوابط و قوانین موجود کشور راه اندازی شده است‏، موجب خوف و هراس رسانه های بیگانه شد.

به گزارش بی باک، شبکه اینترنتی پایداری بر اساس قوانین موجود در کشور توسط جمعی از طلاب و دانشجویان در فضای سایبر و در سالروز اعلام انقلاب فرهنگی از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و در آستانه دور دوم انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی راه اندازی شد.

دست اندرکاران این شبکه اینترنتی قصد دارند تا با پخش اینترنتی گفت و گوهای صریح و شفاف، میزگرد، پخش تصویری همایش ها و سخنرانی های سیاسی و مذهبی، مناظره و اخبار با رعایت قانون و ضوابط کشور و جرایم رایانه ای فعالیتهای خود را ادامه دهند اما برخی رسانه های معلوم الحال داخلی همصدا با رسانه های ضدانقلاب و بیگانه از آغاز بکار این شبکه اینترنتی ابراز نگرانی کردند و به نوعی سعی کردند فعالیت این شبکه را غیر قانونی اعلام کنند در حالیکه این شبکه در چارچوب ضوابط و قوانین اینترنتی کشور فعالیت خود را آغاز نموده است.

 رسانه دولتی انگلیس که در ایام فتنه نقش زیادی در تحریک اغتشاشگران داشت طی خبری فعالیت شبکه اینترنتی پایداری را غیرقانونی اعلام کرد و بدنبال آن برخی رسانه های معلوم الحال داخلی نیز بدون هرگونه تحقیقی شانتاژ گسترده ای علیه این شبکه براه انداختند.



این حجم گسترده مخالفتها علیه شبکه اینترنتی پایداری که پخش آزمایشی خود را آغاز کرده است‏ نشان از خوف و هراس و نیت پلید کسانی دارد که انتشار سخنان صریح و شفاف حضرت علامه مصباح یزدی و سایر دلسوزان نظام را مانعی برای تحقق اهداف شومشان دارد.

یکی از مسئولان این شبکه اینترنتی در گفتگو با بی باک اظهار داشت: در روزهای آینده سعی می کنیم تا بیش از این دشمنان نظام و انقلاب را عصبانی کنیم.

وی همچنین اظهار داشت: تمام فعالیتهای این شبکه اینترنتی بر اساس قانون و ضوابط داخلی کشور صورت می گیرد.

ایشان همچنین درباره قرار دادن برنامه های این شبکه در برابر برنامه رسانه ملی گفت: واقعیت امر این است که ما نسبت به برخی برنامه ها و عملکردهای رسانه ملی انتقاداتی داریم اما اینگونه نیست که خارج از انصاف به این موضوع بپردازیم. حقیقت این است که رسانه ملی در بخش بین الملل و مصالح کلی نظام عملکرد نسبتا مطلوبی داشته است اما با این حال بهتر از اینها می تواند کار انجام دهد که باید علت نقایص موجود توسط کارشناسان ریشه یابی شود.



وی همچنین این رسانه سایبری را دارای چشم اندازی روشن و در راستای کرسی های آزاد اندیشی مورد تاکید حضرت امام خامنه ای معرفی کرد و اظهار داشت: در روزهای آتی برنامه های متفاوت و صریحی از این شبکه پخش خواهد شد که قطعا دست برخی اشخاص و باندها را رو خواهد کرد و دشمنان و مخالفان نظام و ملت شریف ایران را بیش از این عصبانی خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
بابا توهم نزنید با این حرف ها خیلی گنده نکنیم خودمونو !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
حق نگهدارتون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها