کد خبر: ۵۱۳۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از توزیع نشریه تبلیغاتی از سوی یک گروه سیاسی در مجلس انتقاد کرد و بدون نام بردن از اعضای این جریان سیاسی تاکید کرد:‌ کار خلاف قانون در مرکز قانون گذاری خلاف است و هیات رئیسه هم هیچ برخوردی نمی‌کند.

به گزارش مهر، مهدی کوچک زاده نماینده تهران در جلسه علنی روز سه شنبه در تذکری با استناد به بند 11 ماده 23 آیین نامه داخلی مبنی بر حفظ شان جایگاه مجلس طی سخنانی گفت: فرموده‌اند هرچه بگندد نمکش می‌زنند وای به روی که بگندد نمک.
 
وی ادامه داد: با چه توجیهی در مرکز قانون گذاری کشور یک روز قبل از اعلام تبلیغات برای انتخابات یک گروه در مجلس نشریه تبلیغاتی توزیع می‌کنند.
 
کوچک زاده گفت: میزان پایبندی دوستان به قانون همین قدر است. در مرکز قانون گذاری برخلاف قانون تبلیغات توزیع می‌کنند و هیات رئیسه هم برخورد نمی‌کند.
 
وی خطاب به عکاسان در صحن گفت: اگر خبرنگار و عکاسی هست عکس این نشریه را بگیرد.
 
نماینده تهران در مجلس در حالی که نشریه را در دست داشت آن را بلند کرد و گفت: 16 صفحه رنگی! آیا این درست است؟ آیا اینها وفادار به قانون خواهند بود.؟
 
وی ابراز امیدواری کرد چنین کاری در مجلس تکرار نشود.
 
محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی امروز را بعد از لاریجانی عهده دار شد در پاسخ به کوچک زاده گفت: ‌محبت و لطف کردید که اسم نبردید. یکی از نمایندگان نشریه‌ای منتشر می کند که به عده‌ای از نمایندگان داده است اگر سیستم اداری بخواهد توزیع کند از ما سوال می‌کند اما اگر خود نمایندگان بخواهند توزیع کنند از ما سوال نمی‌کنند و نیازی هم نیست.
 
باهنر گفت: این نشریه تبلیغات عمومی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها