کد خبر: ۵۱۳۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
ايسنا، كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد بر خلاف ديدار رفت مقابل بايرن مونيخ كه بسيار ضعيف ظاهر شد در ال كلاسيكو نمايش خوبي داشت و گل پيروزي تيمش را هم به ثمر رساند.

رونالدو در آخرين سخنان خود يادي از منچستريونايتد و هم‌تيمي‌هاي سابقش را در اين تيم كرد و گفت كه دلش براي منچستري‌ها تنگ شده است كه البته اين حرف‌هاي وي باعث غافلگير شدن مادريدي‌ها شد.

رونالدو كه با گلي كه مقابل بارسلونا به ثمر رساند تعداد گل‌هاي خود را در اين فصل رقابت‌هاي لاليگا به 42 گل رساند افزود: گاهي اوقات با سرآلكس فرگوسن صحبت مي‌كنم. طبيعتا دلم براي منچستريونايتد تنگ شده است. وقتي از اين تيم جدا شدم احساس كردم كه از خانواده‌ام جدا مي‌شوم. شش سال بسيار خوب و سرشار از خاطره را در اين تيم پشت سر گذاشتم. با بازيكنان اين تيم رابطه بسيار خوب و صميمي داشتم. الان هم پيوسته با ريو فرديناند، ناني، اندرسون و پارتيس او را تماس دارم آن‌ها را همچون خانواده خود مي‌بينم. بنابراين طبيعي است كه دلم برايشان تنگ شود. بيش از هر چيز دلم براي شيريني‌هايي كه پس از تمرين به بازيكنان مي‌دادند تنگ شده است.

وي درباره سر آلكس فرگوسن سرمربي تيم گفت: او مربي بزرگي است. همواره شخصيت خوب او را ياد مي‌كنم. او بر تيم احاطه كامل داشت و همه چيز را زير نظر مي‌گرفت. دلم هواي شخصيت و اخلاق او را كرده است. بهترين لحظات زندگيم زماني بود كه با منچستريونايتد قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شديم. البته بايد اين را هم بگويم كه كسب نخستين عنوان قهرمانيم با رئال مادريد هم بسيار دلچسب بود. اما درباره انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال جهان هم بايد بگويم كه لحظه خاص و منحصر به فردي بود.

وي افزود: تلاش مي‌كنم تا از تكرار اشتباه‌هاي خود جلوگيري كنم. در اين فصل زير فشار زيادي بودم تماشاگران رئال انتظار دارند كه تعداد گل‌هايم در اين فصل بيشتر از 4 گل فصل قبل باشد.

ستاره پرتغالي رئال مادريد درباره تيم ملي كشورش و ميزان آمادگي اين تيم براي حضور در يورو 2012 لهستان و اوكراين گفت: در گروه بسيار سختي قرار گرفته‌ايم. شكست آلمان و هلند آسان نخواهد بود اما معتقدم كه شدني است.

رونالدو در پايان سخنان خود احتمال حضورش با تيم ملي كشورش در بازي‌هاي المپيك 2012 لندن را بعيد ندانست.

 اين نخستين بار نيست كه رونالدو زمزمه‌هايي مبني بر بازگشتش به ليگ برتر را سر مي‌دهد. البته مطابق انتظار اين بازيكن پرتغالي در روزهاي آينده مصاحبه‌هايي منتشر و عنوان خواهد كرد كه تنها دلتنگي كرده و به هيچ عنوان منظورش بازگشت به انگليس نبوده است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها