به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته میزبان جلسه کمیته بازاریابی مسابقات فوتبال در سطح قاره کهن بود.
داشو اوگین رئیس کمیته بازاریابی مسابقات فوتبال در AFC از رشد چشم گیر پخش بازی های فوتبال در رقابت های مختلفی آسیایی خبر داد.
طبق اعلام AFC هر بازی از مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 را 100 میلیون نفر از پای تلویزیونی تماشا می کردند.
AFC اعلام کرد 210 کشور مسابقات فوتبالی در آسیا را پخش می کنند. 44 شرکت اسپانسری مسابقات فوتبال آسیا را حمایت می کنند و بیش از 345 میلیون نفر تماشاگر مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر بودند.
طبق اعلام AFC این تعداد تماشاگر برای مسابقات انتخابی جام جهانی رکوردی جدید در فوتبال آسیا به شمار می آید. تیم ملی کشورمان یکی از تیم های حاضر در انتخابی جام جهانی بود که با صعود به جام جهانی در گروه دوم با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقیب شد.