کد خبر: ۵۱۲۳۶
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
برخی از اعضای اصلی ستاد میرحسین موسوی پیشنهادهایی برای فعالیت به یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 92 ارائه کرده اند.

ندای انقلاب، برخی از اعضای اصلی ستاد میرحسین موسوی پیشنهادهایی برای فعالیت به یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 92 ارائه کرده اند.

بر اساس این گزارش، این فرد که به تازگی بحث حضور مجددش در انتخابات آتی ریاست جمهوری جدی شده و فعالیت‌های ستاد وی در سکوت کامل خبری آغاز شده‌ است، با پیشنهاد ویژه ای از سوی تیم ستاد میرحسین موسوی در انتخابات سال 88 مواجه شده است.

این تیم که در زمان اصلاحات دوره‌های خاص شبکه سازی انسانی را تحت نظر سازمان ملل و در کشورهای اروپایی گذرانده‌اند، نقش ویژه‌ای در ایجاد پایگاه اجتماعی و شبکه سازی برای ستاد میرحسین موسوی را برعهده داشتند.

این تیم با ارائه پیشنهادی به این کاندیدای احتمالی عنوان کرده‌اند که در ازای دریافت مبلغ 5 میلیارد تومان، طی مدت زمان باقی مانده شبکه‌ای از هواداران در سراسر کشو برای وی ایجاد خواهند کرد. به گونه‌ای که در ایام انتخابات بتواند با کمک این شبکه موج تبلیغاتی خود را پیش ببرد. بر اساس پیشنهاد ارائه شده، این شبکه سازی در گروه‌های مختلف نظیر دانشجویان، گروه‌های فرهنگی و اجتماعی و NGO ها صورت می‌گیرد.

نکته جالب در خصوص این پیشنهاد آن است که پس از اعتراض نزدیکان نامبرده به مبلغ عنوان شده از سوی این تیم، آنها این مبلغ را بسیار ناچیز عنوان کرده‌اند و گفته‌اند که نمونه این پیشنهاد را با مبلغی در حدود 15 میلیارد تومان به ستاد انتخاباتی یک کاندیدای احتمالی دیگر هم  ارائه کرده‌ایم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
البراىعي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۳۴
۳۳
آغزان اوسوروم یالان دانیشیسان اخی.دین خود را به خاطر دنیای دیگران نفروش
پاسخ
پارس زمين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
پارسي را پاس داريم، البته شما كه نميفهمين راحت باشين
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
۲
۲۵
ولک ابسنه88 اکثر صرفوا هچ ما صارو دیدم اذری نوشتی گفتم عربی بنویسم . معنی میشه توسال 88 بیشتر ازاینها خرج کردن هیچی نشدن.
پاسخ
پارس زمين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
پارسي را پاس بداريم، البته شما هم كه مثه (البراىعي) نميفهمين راحت باشين.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۲
۱۷
خرج کنن مال موفته
پاسخ
هدایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۲
۷
۰
ترا خدا اینقدر فضا را مسموم نکنین الکی پاپوش درست نکنین راست میگین اسمها را فاش کنین دادگاه صالحه تشکیل بدین و محکومشان کنین ازطرف دیگر اون نامزد سست عنصر بوده که اجازه میده چنین پیشنهاداتی بهش بدن بگذارید انتخابات مثل سال های قبل از 88 سالم و بدون حاشیه برگزار بشه
پاسخ
رويا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شما فارسي حرف بزنيد اظهار نظر بيشكشتون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها