کد خبر: ۵۱۱۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
دروازه بان تیم فوتبال صبا در خصوص وضعیتش برای فصل بعد و شایعه مذاکره اش پرسپولیس هم گفت: از طرف باشگاه پرسپولیس هم با من مذاکره شده است، اما در حال حاضر نمی خواهم در این خصوص صحبت کنم.
حامد لک در گفتگو با مهر در خصوص عدم حضورش در ترکیب تیم صبا در بازی با نفت تصریح کرد: من اعتراضی به این موضوع ندارم. شاید ویسی به خاطر عملکردم در بازی با استقلال از من راضی نبوده و فکر کرده است که اشتباهاتی داشته ام. به هر حال سرمربی تیم برای هر مسابقه برنامه هایی دارد و ترکیب بازیکنان را بر اساس سطح فکری و برنامه های خودش می چیند.
وی با بیان اینکه این برای چندمین بار است که در ترکیب تیم قرار نمی گیرد، افزود: در تیم ما حتی گاهی پیش آمده که سهراب بختیاری زاده هم بیرون نشسته است و بازیکنان دیگر از تجربیات او استفاده کرده اند، به همین خاطر من کوچکتر از آن هستم که بخواهم نسبت به نبودم در لیست 18 نفره اعتراض کنم.
دروازه بان تیم صبا در خصوص عملکرد این تیم در طول فصل تاکید کرد: بدون شک ما پدیده این فصل از مسابقات لیگ بوده ایم. تیم صبا آنطور که باید و شاید اسکلت خود را از فصل گذشته حفظ نکرد، اما بازیکنان جوان ما خودشان را خوب نشان دادند.
لک در پایان در خصوص وضعیتش برای فصل بعد و شایعه مذاکره اش پرسپولیس هم گفت: از طرف باشگاه پرسپولیس هم با من مذاکره شده است، اما در حال حاضر نمی خواهم در این خصوص صحبت کنم. تمرکز من روی سه بازی آینده صبا است و امیدوارم بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

تیم فوتبال صبای قم روز شنبه و در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم لیگ برتر برابر نفت تهران با تساوی بدون گل متوقف شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها