کد خبر: ۵۱۱۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
مسئول گروه سیاسی –نظامی "عقاب ایران" گفت: تمام مردم ایران به ما بدهکار هستند چون ما حرفه ای هستیم و حرفه ای عمل می کنیم.
جام نیوز، "مهدی روحانی" که خود را به عنوان مسئول گروه سیاسی –نظامی "عقاب ایران" معرفی می کند در شبکه سلطنت طلب پارس (pars tv) 2 فروردین (april.21) به علت عدم حمایت مردم ایران از برنامه های سیاسی و همچنین براندازی جمهوری اسلامی انتقاد کرد و مردم ایران را مشتی بی عقل و ترسو و بی درایت معرفی نمود.

وی گفت: «دیگر نه از ابهت جمعیت 22 خرداد سال 88 خبری است و نه از شجاعت مردم ایران که بخواهند به خیابان ها بیایند و اعتراض کنند. ما کلی زحمت می کشیم که مردم ایران در براندازی موفق شوند و آزاد بشوند اما هیچ خبری از مردم نیست. این مردم ایران که فکر می کنند عاقل هستند یک ذره عقل و درک و درایت ندارند. تمام وجودشان ترس است و اگر هم ما را کمک نکنند ما مثل آب خوردن از بین آن ها می رویم چون ملت ایران عرضه مصرف و استفاده از گروه ما را نداشتند.»

او در ادامه افزود: «تمام مردم ایران به ما بدهکار هستند چون ما حرفه ای هستیم و حرفه ای عمل می کنیم و می خواهیم مردم ایران موفق بشوند. ما پیروزی خودمان را به دست آورده ایم و موفق شده ایم و اسم عقاب ایران در تاریخ سیاسی ایران به ثبت رسیده است. این مردم ایران هستند که هنوز نتوانسته اند موفق بشوند. باید هر جمعه، مردم ایران از ساعت 8 الی 9 صبح به خیابان ها بیایند و پیاده روی بکنند تا آرام آرام بتوانند جمهوری اسلامی را ساقط کنند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها