کد خبر: ۵۱۰۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

ناصر فریاد شیران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: آنهایی که چند روز پیش مرا تهدید کردند خود را خواهرزاده‌های یک مربی منشوری معرفی کردند که من پاسخ‌شان را دادم و گفتم بروید با دایی‌تان بیاید. ضمن اینکه شماره تلفن‌های آنها را در اختیار نهادهای امنیتی و ستاد منشور اخلاقی قراردادم.

وی در مورد اینکه مصداقی از فساد در فوتبال سراغ دارد یا نه گفت: تبانی و فساد سند و مدرک قابل استناد ندارد که بتوان با مراجعه به آن مسایل را فاش کرد اما برای خودم در سال 83 که نفت تهران را قهرمان باشگاه‌های تهران کردم مورد جالبی پیش آمد و سردبیر یکی از روزنامه‌های ورزشی مرا برای ناهار به دفترش دعوت کرد و گفت از شما حمایت می‌کنیم به شرط آنکه سالی 5 بازیکن از ما بگیرید در آن صورت هیچ وقت شما مقصر باخت‌ها و ناکامی‌های احتمالی تیم هم نخواهید بود و همیشه ما برایتان بهانه‌ای مثل داوری، زمین و... جور می‌کنیم.

فریاد شیران تصریح کرد: متاسفانه مربیان، مدیران، بازیکنان و خبرنگاران منشوری اتحاد خوبی با هم دارند در مقابل برعکس مربیان و افراد سالم در فوتبال اتحادی باهم ندارند. یک مربی منشوری در سال 4  منشوری دیگر را تولید می‌کند.

وی در مورد اینکه در سال‌ها اخیر مصداقی از فساد دارد یا نه گفت: بروید ببینید مربیانی مثل مجید جلالی، خداداد عزیزی، خطیبی در لیگ یک چه حرف‌هایی می‌زنند. یا مایلی‌کهن که سردمدار مبارزه با دلالی و واسطه‌گری بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ما بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها