کد خبر: ۵۰۸۶۵
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
برخی از هواداران صبا امروز نسبت به موضع‌گیری‌های عادل فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ اعتراض کردند.
فارس، دیدار تیم‌های نفت تهران و صبای قم پس از ۹۰ دقیقه بازی سرد و یکنواخت با نتیجه بدون گل به تساوی رسید اما این دیدار بر خلاف دیگر دیدارهای صبا با حاشیه‌های مختلفی همراه بود.



*اخذ هزینه پارکینگ از خبرنگاران

یکی از کارکردهای معمول کارت‌های شناسایی رسانه‌ای که از طرف سازمان حرفه‌ای فوتبال ایران به خبرنگاران ارائه می شود، ورود به ورزشگاه و استفاده از پارکینگ است، ولی از بازی گذشته مسئولان پارکینگ ورزشگاه یادگار امام قم از خبرنگاران هزینه پارکینگ دریافت کرده و کارت‌های صادره برای خبرنگاران را به رسمیت نمی‌شناسند.



*تاکید بر تشویق عنایتی

به نظر می‌رسد بعد از اینکه علی فتح الله زاده گفته است که برای حضور عنایتی در استقلال رایزنی خواهد کرد، مسئولین تیم صبا به تکاپو افتاده‌اند تا این بازیکن که نقش کلیدی در بردهای تیم صبا در فصل جاری برعهده داشت را در این تیم نگه دارند.

در این راستا پیش از بازی امروز مجتبی رمضان بیگی، مدیرعامل صبا به یکی از لیدرهای این تیم تاکید کرد که تشویق عنایتی را در دستور کار خود قرار دهند.



*شعار علیه فردوسی‌پور

یکی از نکات قابل توجه در بازی‌های اخیر صبا اعتراض گروهی از هواداران این تیم به موضع‌گیری‌های عادل فردوسی‌پور در برنامه نود است که به صورت‌های مختلف در ورزشگاه مطرح شده است.

در بازی امروز گروهی از هواداران تیم صبای قم علیه عادل فردوسی پور با شعار «عادل بی‌عدالت، عدالت عدالت» بار دیگر موضع‌گیری‌های وی را محکوم کرده و تیم صبا را تیم محبوب مردم قم خواندند.



*حضور ضعیف خرمالی

احمد خرمالی در دقیقه ۶۶ به دنبال مصدومیت مسعود غلامعلی‌زاد به زمین مسابقه آمد و به دلیل آماده نبودن، بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و اشتباهات وی دروازه صبا را تا آستانه فروپاشی نزدیک کرد ولی باخت با او و دیگر یاران صبا همراه بود.



*جلوگیری از ورود گزارشگر رادیو به استودیو صدا

در حاشیه دیدار امروز گزارشگر رادیو بر روی نیمکت کنار جایگاه خبرنگاران با وضعیت نابسامانی در حال گزارش بازی بود.

مجید فهیمی صدابردار و مسئول فنی پخش رادیو در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار داشت: بعد از ۱۱۲ بازی که از این ورزشگاه به صورت زنده به سمع مردم رسید، امروز طبق روال گذشته برای مسابقه به اتاق استودیو صدا رفتیم و با در بسته مواجه شدیم. ضمن صحبتی که با آقای محمدی مدیریت ورزشگاه انجام شد به ما گفت این اتاق به اسکبورد تعلق دارد و نیاز نیست شما گزارش رادیویی پخش کنید.

وی ادامه داد: ولی با درخواست مسئولین صداوسیما مبنی بر ارسال گزارش زنده، این بازی را در این شرایط نامناسب برای پخش تولید کردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها