کد خبر: ۵۰۸۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال فجر‌سپاسی با تمجید از بازی خوب مس سرچشمه نمایش این تیم را غیر قابل توصیف خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس محمود یاوری پس از شکست یک بر صفر مقابل مس سرچشمه گفت: بازیکنان ما اگر در نیمه اول از موقعیت های خود استفاده می کردند شکست نمی خوردیم و می توانستیم کار را تمام کنیم.

یاوری با انتقاد از اردوی تیم ملی تصریح کرد: تیم ملی به ما ضربه می زند. تمرینات تیم ملی باعث شد بازیکنان ملی پوش ما آن انگیزه و تلاش لازم برای کسب پیروزی نداشته باشند و بازی ضعیفی انجام دهند. همه بازیکنان را به شدت جریمه می کنیم به ویژه ملی پوشان و از جمله رضا حقیقی. انتظار نداشتم بعد از اردوی تیم ملی این بازی ضعیف را از خود ارائه دهند.

سرمربی فجر سپاسی با اشاره به بازی خوب مس سرچشمه تاکید کرد: نمی خواهم به چیزی اشاره کنم که شائبه ای پیش آید اما بازیکنان مس سرچشمه اگر این تعصب و غیرت را در همه بازی ها از خود به نمایش می گذاشتند نمی افتادند و نمی دانم چه شد مقابل ما این طور خوب بودند. آنها امروز غیر قابل توصیف بازی کردند.

یاوری با انتقاد از ساکت الهامی مربی مس سرچشمه گفت: من از شرفی انتظار نداشتم که چنین مربی بی قیدی را کنار خط بگذارد که به هر طریقی پیروز شود. باید او را کنترل می کرد. فوتبال باید پاک باشد، نه با این حرکات غیر فوتبالی. نمی توانم توصیف کنم مربی مس سرچشمه چه تحرکی داشت تا تیمش ببرد.

سرمربی فجر سپاسی در پاسخ به این سؤال که چرا دو بازیکن این تیم با شماره پیراهن های متفاوت با از گذشته بازی کردند، گفت: پیراهن های ما را قبل از اینکه به کرمان بیایم دزدیدند. پیراهن بازیکن رئال هم دزدیدند، چه اتفاقی رخ داد؟

یاوری در پایان در مورد ناپاکی در فوتبال ایران اظهار داشت: فدراسیون باید نظارتش را بیشتر کند تا نتیجه درون مسابقه رقم خورد نه بیرون زمین و کمیته هایی باید تشکیل دهند چون بازی ها حساس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فوتبال دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
لطفاَ نمک بیارین برای آقای یاوری ....
پاسخ
علي.ك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
كي پيراهن شما رو دزديده؟؟
آخي پس لخت اومدين تو بازي؟ همتون زرد و قرمز گرفتين؟!!
نگو ياوري جون كه ميخندن بهت!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها