کد خبر: ۵۰۷۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
تيموريان در مورد بازي با الجزيره حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌کند: «بازي خوبي بود و ما کنترل بازي را در دست داشتيم. مي‌توانستيم برنده باشيم ولي متأسفانه در نيمه دوم گل مساوي را خورديم. طبيعي بود که آنها براي جبران نتيجه فشار بياورند و در نهايت از روي ضربه ايستگاهي به گل برسند. ما هم دنبال گل دوم بوديم ولي متاسفانه به هدفمان نرسيديم.»

آندو در پاسخ به اين سوال که آيا استقلال از اين گروه صعود خواهد کرد. خاطرنشان مي‌کند: «شانس زيادي براي صعود داريم و بازي با الريان در ورزشگاه آزادي براي ما بسيار مهم است. آنها تيم خوبي دارند و در سازمان دفاعي و حمله هماهنگ هستند ولي ما الريان را در ورزشگاه آزادي مي‌بريم تا سرنوشت صعود دست خودمان باشد.»

هواداران استقلال در بازي‌هاي خانگي حمايت خوبي از تيمشان ندارند. تيموريان در پاسخ به اين سوال که چرا استقلالي‌ها برخلاف پرسپوليسي‌ها استاديوم نمي‌آيند. خاطرنشان مي‌‌کند:«من نمي‌دانم که چرا تعداد تماشاگران استقلال در استاديوم از پرسپوليس کمتر است ما دنبال رکورد زدن و اين مسائل نيستيم و هر هواداري که به تيمش علاقه داشته باشد مي‌تواند به استاديوم بيايد. ما الان در دو جبهه مي‌جنگيم و هواداران استقلال نبايد تيمشان را تنها بگذارند.»

تيموريان در مورد عملکرد مجتبي جباري مقابل الجزيره و اينکه برخي معتقدند مجتبي مقابل الجزيره عملکرد خوبي نداشت مي‌گويد: «جباري تازه از يک مصدوميت سخت رهايي پيدا کرده بود و نبايد توقع داشته باشيم که او الان مثل دوران اوجش فوتبال بازي کند. جباري احتياج به زمان دارد.»

تيموريان در پاسخ به اين سوال که شرايط استقلال را در ليگ برتر چطور مي‌بينيد خاطرنشان مي‌کند: «4 بازي سخت داريم ولي خيلي به قهرماني اميدوار هستيم. در بازي‌هاي اخير نتايج خوبي گرفته‌ايم و در ذهن ما چيزي جز قهرماني وجود ندارد. فردا هم يک بازي سخت با شاهين داريم و گرفتن 3 امتياز اين مسابقه براي استقلال بسيار مهم است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها