کد خبر: ۵۰۶۲۶
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
جزییات عملیات جنگی اسراییل علیه ایران برای نخستین بار اعلام شد. کانال 10 اسراییل روز گذشته طی برنامه ای نتایج بررسی های چند هفته ای در مورد طرح عملیات نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران را که در برگیرنده اظهارات چندین تن از افسران بلند پایه ارتش اسراییل می باشد، پخش کرده است.
به گزارش زلال نیوز از شعبه سیاسی روزنامه ینی مساوات  جزییات عملیات جنگی اسراییل علیه ایران برای نخستین بار اعلام شد. کانال 10 اسراییل روز گذشته طی برنامه ای نتایج بررسی های چند هفته ای در مورد طرح عملیات نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران را که در برگیرنده اظهارات چندین تن از افسران بلند پایه ارتش اسراییل می باشد، پخش کرده است.  به گزارش این کانال تلویزیونی، اسراییل تا 23 آوریل برای مشخص شدن نتیجه تلاش های دیپلماتیک بین المللی در راستای منصرف کردن ایران از بلندپروازی های هسته ای صبر خواهد کرد.

گفتنی است که دور دوم مذاکرات ایران و کشورهای گروه 6 در مورد برنامه هسته ای ایران در 23 آوریل در بغداد برگزار خواهد شد. به گزارش این کانال تلویزیونی اسراییل، چنانچه این مذاکرات نتیجه ای داشته باشد، در آنصورت دستور حمله به تاسیسات هسته ای ایران داده خواهد شد. در این عملیات دهها فروند شکاری ـ بمب افکن، هواپیماهای حامل سوخت، هواپیماهای جنگ الکترونی و بالگردهای امداد شرکت خواهند کرد و هواپیماهای مدرن سازی شده ی ـ اف 15 آی» نیز نقش تعیین کننده در این عملیات خواهند داشت که بمبهای ضد اهداف زیر زمینی را حمل خواهند کرد. گفته میشود که این هواپیماها به حال آماده باش و مسلح در آشیانه ها منتظر فرمان حمله اند. در این عملیات از هواپیماهای شناسایی بدون خلبان « ایتان» نیز استفاده خواهد شد و خانواده های خلبانانی که در این عملیات شرکت خواهند کرد، در مناطق امن و دور از پایگاههای نظامی اسکان داده شده اند.

در این گزارش اعلام شده که اسراییل قدرت از بین بردن کامل توان هسته ای ایران را ندارد و به همین دلیل نیز نیروهای اسراییلی طرح «تهاجم کوتاه مدت و حرفه ای» علیه ایران را تهیه کرده اند. به بار آمدن تلفات نیز در این عملیات پیش بینی شده است. یک افسر ارشد نیروی هوایی اسراییل میگوید که تعدادی از خلبانانی که در این عملیات شرکت خواهند کرد، دیگر باز نخواهند گشت. اسراییل همچنین به این مساله نیز توجه دارد که به دنبال آغاز عملیات علیه ایران، حملات گروههای تندرو و در راس آنها حزب الله لبنان به اسراییل آغاز خواهد شد که ممکن است از 30 سال گذشته به این سو شدیدترین جنگی باشد که در شمال اسراییل در میگیرد.

منابع غربی نیز در این اثنا گزارش می دهند که اسراییل به آمریکا ضمانت داده است تا وقتی مذاکرات گروه 6 با تهران ادامه دارد، عملیات نظامی را آغاز نکند. این در حالی است که مقامات اسراییلی دادن چنین ضمانتی را تکذیب می کنند و متعاقب آویگدور لیبرمن وزیر خارجه اسراییل، اهود باراک وزیر دفاع آن کشور نیز اعلام کرده است که اسراییل چنین ضمانتی به آمریکا نداده است. وی با بیان اینکه انتظار حصول نتیجه ای از مذاکرات با ایران را ندارد، گفته است: «اطمینان داریم که آمریکا سعی در متوقف کردن فعالیتهای هسته ای ایران دارد، ولی امکان حل دیپلماتیک این مساله تمام شده است». وی همچنین با این عنوان که علاوه بر امنیت اسراییل، امنیت جهانی را نیز مد توجه دارند، گفته است که اسراییل عجله ای برای شروع عملیات جنگی ندارند.

گفتنی است که چندی پیش مجله آمریکایی فارین پالیسی با استناد به مقامات امنیتی و دیپاماتهای آمریکایی از وجود طرح توافق مخفی بین تل آویو و باکو برای استفاده اسراییل از اراضی آذربایجان در عملیات علیه ایران گزارش داده بود. نهاد ریاست جمهوری آذربایجان نیز این خبر را کذب و بهتان خوانده است. الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان نیز در جلسه هیات وزیران که 16 آوریل ( 28 فروردین ماه) برگزار شد، با اشاره به این موضوع و بدون آنکه نامی از کسی ببرد، تصریح کرده است که آذربایجان هرگز اجازه استفاده از اراضی خود علیه کشور همسایه را نخواهد داد. وی همچنین با تعبیر درج چنین گزارشاتی در مطبوعات خارجی بعنوان بخشی از هجمه خبری علیه آذربایجان، گفته است: « نیروهایی وجود دارند که درصدد برهم زدن اوضاع منطقه و رو در رو قرار دادن آذربایجان با همسایگانش هستند و در این راستا به تخریبات خبری متوسل می شوند...».

در اینحال، ارمنستان نیز خود را برای مقابله با آثار اقتصادی ناشی از نهاجم احتمالی علیه ایران آماده میکند. تیگران سرکیسیان نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه با روزنامه « نزاویسیمایا گازتا» چاپ مسکو گفته است که کشورش مشغول ذخیره کردن ارزاق، سوخت و سایر مایحتاج ضروری است که دست کم بتواند 3 ماه پاسخگوی نیازهای ارمنستان باشد. وی گفته است: « 20 درصد مبادلات اقتصادی ارمنستان با ایران است که در صورت شروع عملیات جنگی علیه ایران، ارمنستان در زمینه مبادلات با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. ارمنستان خط لوله مشترک گاز و شبکه فشار قوی انتقال نیرو با ایران است. جهانگردان ایرانی به ارمنستان سرازیر میشوند و ایران در ارمنستان بانکها و سرمایه گذاریهایی دارد. به این دلیل نیز خودمان را برای هر احتمالی در هر زمینه ای آماده میکنیم».

گفتنی است که در تاریخ اعلام شده از سوی اسرایل برای آغاز عملیات جنگی علیه ایران، مسابقه آوازخوانی « یوروویژن» در آذربایجان برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فرزند شهید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۱
۱۳
اسرائیل غاصب جرأت میخواهد که به ایران اسلامی حمله کنی. اگر راست میگویی حمله کن آنوقت دیگر مرگت را خواهی دید. اسرائیل جلاد روزی که به ایران حمله کنی آن روز روز مرگت در تاریخ خواهد بود.
اسرائیل مرگ بر نیرنگ تو
میجنگیم میمیریم سازش نمیپذیریم. ایران را گورستان گوساله های اسرائیلی و آمریکایی خواهیم کرد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
شمایی که حتی سربازی هم نرفتی یه لطفی کن اظهار نظر نکن! برو به همون پایگاه بچسب
اینا همش شایعه هست تا مردم رو به واسطه اش تحت تاثیر قرار بدهند. در دکترین های نظامی آمریکا و اسرائیل عملیات های سریع برنامه ریزی میشه و دکترین نظامی ایران بر خلاف اون حالت فرسایشی داره. کمترین چیزی که میشه برای یه چنین حالتی پیش بینی کرد از بین رفتن اسرائیل و صدمات زیاد به ایران و آمریکا هست. در بد ترین حالت هم جنگ به 1 سال نمیکشه، چون آمریکا توان ادامه جنگ فرسایشی رو نداره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
تو هم مثل بابات ترمز بریدی !
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
آدم نا حسابی درست صحبت کن.خجالت نمیکشی این طور پیام میذاری.اگه امثال بابای ایشون نبود که تو الان داشتی نوکری عربها رو میکردی.
فرزند شهید من مخلص خودت و بابات هستم.
یاعلی
علي.ك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
خيلي متاسفم براي بعضي دوستان كه همه چي رو به تمسخر ميگيرن و حرمت ها رو ناديده ميگيرن... اميدوارم در اخرت رو سيه نباشيــ.. م د
آقا مصطفي نوكري اعراب كه سهله اگه همون دلاور مردان نبودن كه الان همه جووناي پسر ايروني در خدمت اعراب بودن البته بعنوان دختر 18 ساله اي كه نو عروسشون بود!
اميدوارم جوون ايروني يه روزي طرز فكرش روشن بشه.
الهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
اگر شهدا نبودن وضعیت ما مثل عراق وافغانستان بود هرچه داریم ازشهدا داریم امنیت امروز ما حاصل به زمین ریخته شدن خون شهداست طوری صحبت کنیم که فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم یاحق
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۱۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
تو هم مثل باباتي
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
سلام بر شهیدان
خطاب به اون کسی که نوشت...
مجید میبدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۰
۳
آخه اگه میخواست حمله کنه و جراتشو داشت، کی هی نمیومد داد و هوار راه بنداز که من قراره حمله کنم ...
چیه؟؟؟ کیو میخوای بترسونی؟؟؟
مرمدم ایران یا مردم بی شعور خودت؟؟؟
فکر میکنی یه دونه بمب بخوره توی شهرهای منحوس اشغال شده توسط تو ... مردمت قراره بگن، مرگ بر ایران یا مرگ بر اسرائیل؟؟؟؟
باشه ... تو بیا ... ما در خدمتیم ... کاش یکی این حرف منو به گوش اونایی که قایم شدن و هی میگن این دفه دیگه حتما میایم میرسوند ...
اینا گه واقعا میخواستند بیان، جوری میومدن که غافلگیر کنن ایرانو ... نه اینکه خوب ایران رو به حالت آماده باش در بیارن ... اینجوری که از مرز هم نمیتونن رد بشن ...
پاسخ
علي.ك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
زرشك به مرز هم نميرسن!
مرزهاي ايران فراتر از ايرانن!
الی خانوم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۴
۴
فکرکنید اسراییل جرات حمله داشته باشه؟؟؟؟
داره!!!
جدی نگیرید بابا جو زده شده
پاسخ
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۰
۲
جک بی مزا ای بود ارزش وقت تلف کردن و خاندن را نداشت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
خواندن
مرگ بر صهيونيست هاي جعلي و کثيف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۵
۴
اسرائيل کثيف و جعلي و جنايتکار همان کاري که همت ها ، باکري ها، زين الدين ها و..... با ارتش کثيف بعثي کردند با تو نيز کوبنده تر انجام خواهيم داد
به اميد الله ذلت و خواري ، و محو شدن صهيونيست هاي جعلي و جنايتکار در راه است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۱
۳
فکر کردی ما مثل فلسطین هستیم سه سوت حسابت رو می رسیم
پاسخ
حسن نوروززاده و اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۹
۳
حمله به ایران حکم مرگ اسرائیل است.ما جوانان آماده شهادتیم. پس ای اسرائیل حمله کن تا پدرتو در بیاریم
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۰
۲
اسرائیل وامریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند
پاسخ
ماجد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۵
۲
حمله به ایران دل و جرات میخواد که امریکا نداره مگه جوانان مرده اند که امریکا میخواد حمله کته
پاسخ
ورزقانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۴
۲
شتردرخواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گهی دانه دانه
پاسخ
عبدالحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۰
۱
شتر در خواب بیند بنبه دانه......... اسراعیل باید از بین برود
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۶
۱
کسی که بخواد حمله کنه دیگه زر نمیزنه ! حمله میکنه
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۳۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۰
۲
زرشک
پاسخ
سهیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۱
۱
کافیه یه حساب ساده بکنید،مساحت ایران واسرائیل رابسنجید.اسرائیل یه کشور کوچیکه خیلی راحت در تیرسه با مردم جاندوستی و راحت طلبی که داره کافی یه بمب بیفته تو خاکش ببین چی میشه
این حرفا همش از ترسه-طبل تو خالیه
پاسخ
علي.ك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
يه دونه موشك نا قابله ارزون كافيه!
ابراهیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
دمت گرم ٰ،تازه ما کشور هم حسابش نمی کنیم
مهدي رك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۶
۱
آمريكا و اسرائيل و همه بدخواهان ملت ايران به خصوص اين نوچه‌ها كه تو كشورهاي عربي به ملت خودشون هم دارند خيانت مي‌كنند بدونند مردم ايران با هيچ جاي ديگه قابل مقايسه نيستند. اگر پاي خاك مقدس و ناموس ايراني وسط بياد از كوچك و بزرگ، مرد و زن همه با هم متحد شده و اين درخت منحوس ظلم و جنايت را از ريشه قطع خواهند كرد.
ميدونم كه هيچ كدومتون جرأت نداريد اما بيايد كه بي صبرانه منتظريم.
آرزوي خفت و خواري ايران عزيز را به گور خواهيد برد.
پاسخ
باقری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۱
۱
حیف که دین مبین اسلام حمله به دیگرکشورها را جایز ندانسته است اما این اجازه را به ماداده که درصورت تجاوز به کشورمان جواب دندانشکن به متجاوز بدهیم.اسرائیل بداند جهان اسلا م بی صبرانه منتظر چنین حماقت اسرائیل است تا یکمرتبه دنیارا ازشر این صهیونیستهای بی شرف که دستشان به خون میلیونها مسلمان آغشته است پاک کنیم
پاسخ
ض.ب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۲
۱
چه غلط ها اسرائیل از پس غزه بر نمی آید می خواهد به ما حمله کند ولی اگر واقعا می خواهد حمله کند زودتر این کار را انجام بدهد چون ما آماده ایم و صبرمان برای نابود کردن این رژیم شیطانی تمام شده
پاسخ
senator
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
صبح صادق نزديك است........
پاسخ
برسمنانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
به این میگن با دست خود گور خود کندن.بترسید از خون شهدایمان ای فلک زدگان بدبخت .
پاسخ
جان برکف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
روح شهید حسن تهرانی مقدم شاد و رضوان خدا بر او .
مردی که می خواست اسرائیل را نابود کند . شهید مقدم و یارانش پرکشیدند اما قدرت توپخانه موشکی ایران رو به جایی رسوندن که حمله اسرائیل مساوی با نابودیشه . سیلوهای موشکی که یادتون هست ؟
اسرائیل بزدل ! ما که لحظه شماری می کنیم برای خرج این موشکها . یاعلی!
پاسخ
سعید
UNITED STATES
۲۲:۴۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
ضمن اینکه ی بلوف هست ولی بایستی همه ما آماده باشیم و همه تصمیم بگیریم هر سربازی که اسیر کردیم سرش را با تبر قطع کنیم تا اسرائیلی ها حسابی نابود شوند .
پاسخ
فدایی میهن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
چو ایران مباد تن من مباد

اسراییل برو بزرگترت رو بفرست بیاد..

تو که سنی نداری کوچولو...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
دشمن را هیچگاه نباید دست کم گرفت وکوچک شمرد .روحیه وطن پرستی همیشه ستودنی است وبالاترین ارزش . اما اسرائیل مدتهاست حمله خودرا شروع کرده واین تاکتیک جدیداست . واین نبرد نسل جدید است . ودارای ابعاد مختلف در تمامی زمینه ها
واین حرف چیز تازه نیست . الان که علنا دستش رو شده خود را به بی حیا می زند
پاسخ
یاشار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
از قدیم گفتن سگ یا پارس میکنه یا میگیره
پاسخ
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
هیچ‏ ‏غلطی‏ ‏نمیتونن‏ ‏بکنن
پاسخ
محسن وحسین ومحمد از طبس گلشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
ای سرائیل اگر جرات داری حمله کن ببین چی به سرت میاریم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
باتمامی احترامی که برای دوستداران ایران زمین قائل هستم،اما دوستان بدانند آمادگی پدافند غیرعامل اسراعیل دربرابر ایران 180برابروامکانات دفاع غیر نظامی این کشور در مقابله با ما 250برابراست.
برای یک مقایسه ساده باید دید مابر سر پناهگاه های ایجاد شده در زمان جنگ دربسیاری شهرها چه آوردیم ولی توسعه امکانات پناهگاهی دراین کشور بسیاربسیاربسیارکوچک وحقیر از نظر ما به چه میزان است.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
سگی که زیاد پارس کنه گاز نمیگیره
پاسخ
hassan avand
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
من دو سال ونیم خط مقدم جبهه بودم به خدا اگه قرار باشه صد بار دیگــــــــــــــــــه هم بمیرم دوست دارم برای وطنم ایران باشه .باز هم جنگ بشه تو سن 50 سالگی مرد جنگــــــــــــــم....جانم فدای رهبـــــــــــــــــر
پاسخ
م.ل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
اسراییل هیچ غلطی نمیکنه.سربازان ما از لبنان حمله میکنن.فکر میکنی جنگ 31روزه درلبنان پیروزی حزب الله لبنان بود.اگر ایرانیها نبودند وفکر ایرانی نبود اسراییل به این زودی شکست نمیخورد.مااز طریق لبنان اسراییل را نابود میکنیم.وسران یهود خوب میدانندایرانیها مثل عربهای بی غیرت نیستند که بنشینند ونگاه کنند.دوست من بدان اسراییل نابودشدنی است وامریکا مثل شوروی سابق تجزیه میشه.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
شاید این جمعه بیاید شاید بخدا قسم منتظرتیم .زود بیا غده سرطانی
پاسخ
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
به نظراينجانب ما تادر سايه ي ولايت ورهبري باشيم هيچ صدمه ايي به مملكت ما نخواهد رسيد خدا به حق محمد ال محمد دشمنان وخاينين داخلي رانابود كند كه هرچه ما مي كشيم ازمزدور داخلي مي كشيم
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
این اسرائیل هم حالش خوب نیست.توهم زده
پاسخ
م.م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
گوساله پرست سامری در انتظار اون لحظه ای هستم که با تو در میدان نبرد رودر رو بشم
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
جك 91 راهم خواندم
پاسخ
ندار ملک ناکام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
ای بابا اسرائیل که زیر موشکهای حزب الله باد داد با ایران قدرت مند که بلانسبت خودش خراب میکنه هرچه عمو سام زد به در بسته بود این فرزند ناخلاف و حرم زاده نامشروع چه غلتی میکنه
پاسخ
جلال ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
بنده خدا نویسنده اش معلوم نیست چی خورده این مطلب رو نوشته وگرنه اسراییل ..... میخوره از این فکرا بکنه. در عرض یه هفته اعمال قانونش می کنیم
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۲:۲۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
اتفاقا جدی بگیرید پدرم میگه وقتی 31 شهریور سال 59 خونه همسایمونو با راکت زدن ما از خودمون می پرسیدیم چی شده ؟
می گه اصلا کسی نگفت داره جنگ می شه یا مثلا مردم اماده باشید می گه تا چندوقته بعد هم همه جنگ و تکذیب می کردن..
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۲
لحظه شماری میکنم حمله کنه
اون وقت یه مادری از صهیونیست ها سرویس
کنیم ..........اسراییل منتظریم
اگه نیای ازسگ کمتری
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
امروز 26 اوریله 23؟؟؟؟
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
بیشین مینیم بابا!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جانم فدای رهبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
حمله کنه تا ببینه چطوری خاک اسرائیل و امریکا و اروپای غربی رو به توبره میکشیم
دنیا رو براشون میکنیم جهنم
کار رو برای همیشه یکسره میکنیم
پاسخ
معز الدین عقب دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
و هم گی بخرده شه کله قایده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
اگه حمله کنه عالیه
پاسخ
مهدی
UNITED STATES
۲۱:۴۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
ه ه ه ه ه ... واقعا خنده داره ...اخه مورچه چیه که کله پاچش چی باشه
پاسخ
علی جاوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
فرزندعزیزشهید.ماباشهیدانی چون پدرعزیزشما عهدبسته ایم تازنده ایم راهشان راادامه دهیم نبردبااسراییل غاصب ازآرزوهای ماست.مطمئن باش آغازاین اشتباه بزرگ شایدازطرف این دشمن ابله اتفاق بیافته ولی پایانش باماست.اونم چه پایانی.روح شهدا شاد.
پاسخ
حسین(جانباز70درصد)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
با سلام ای خدا میشه یارو خربشه و بزنی پشت کله اش تا اخرین اشتباه زندگی شان را انجام بدن یادش بخیر وقتی فرمان حمله صادر میشد گردان که حمله میکرد طرف عراقی حریف کشتن هم نمیشد کسی که از جانش گذشته از چی میشه ترسودنش
پاسخ
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
نه بابا!!!!!!
پاسخ
حسن نورمحمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
ما دلاوران مردان وشیران گلستان جوابی به اسرائیل خواهیم داد که به زبالدان تاریخ دبپیوندد
پاسخ
علي.ك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
حيف زباله
parvaz
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
به گفته فرمانده ارتش در صورت حماقت احمقانه اسرائيل اماده شليك 400 موشك شهاب 3 به سوي اسرائيل هستيم واين يعني نابودي كامل تل آويو در كمتر از 24 ساعت براي هميشه.............
پاسخ
حسن قربانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
اگر اسراییل نبود ما به چی میخندیدیم...هاهاها
پاسخ
rbvg
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
بی عقل ها
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۴۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
درودبر سپاه پاسداران ایران
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها