کد خبر: ۵۰۴۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در بیانیه‌ای تاکید کرد: دشمنان داخلی و خارجی بعد از ضربه‌های فراوانی که از پاسداران انقلاب دیده‌اند و می‌دانند که تا سپاه هست کشور هم هست.

فارس، سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ به مناسبت سی و سومین سالروز تأسیس سپاه بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: با شکوفایی انقلاب اسلامی و به بار نشستن درخت تنومند نهضت امام خمینی(ره) با همراهی ملت شریف ایران که از ظلم و ستم طاغوت و استثمارگری اجانب به ستوه آمده بودند، نهال نو ثمری به فرمان معمار کبیر انقلاب کاشته شد تا پاسداری از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده بگیرد. این رسالت خطیر را سپاه پاسداران با مجاهدت فرزندان رشید و جان بر کف ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس، آن چنان با صلابت به سرانجام رساند که مورد تحسین روح خدا قرار گرفت و در وصف آن فرمود: اگر سپاه نبود کشور نبود و در جایی دیگر خود آرزوی پوشیدن لباس سبز سپاه را می‌نماید و می‌فرماید: ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

این بیانیه می‌افزاید: در حقیقت سپاه پاسداران مولود عزیز نهضتی است که از عاشورای حسینی آغاز شد و در 15 خرداد 42 متجلی گردید و در بهمن 57 به رهبری امام خمینی به بار نشست. این نیروی الهی پس از حماسه آفرینی در 8 سال جنگ تحمیلی، با همان شور انقلابی، مخلصانه در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور و در سنگر علم و فراگیری تکنولوژی و فناوری نوین جهانی مانند ستاره‌ای پرفروغ می‌درخشد و در جنگ خاموش و نرم دشمن همچون سدی محکم و پولادین در کور کردن چشم‌های فتنه روباه صفتان ایستاده است و این توان مقتدرانه فرزندان روح‌الله خاری است در چشم تمامی مستکبرین و ایادی مزدورشان که تمامی نقشه‌هایشان را نقش بر آب می‌بینند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: دشمنان داخلی و خارجی بعد از ضربه‌های فراوانی که از پاسداران انقلاب دیده‌اند و می‌دانند که تا سپاه هست کشور هم هست و اینان نخواهند گذاشت که ذره‌ای آسیب به مملکت وارد گردد، بر آن شده‌اند تا این نیروی ولایتمدار را در اذهان عمومی و جهانی تخریب نمایند لذا با شیوه‌های مختلف و با همراهی رسانه‌های بیگانه و ایجاد جنگ روانی و تشویش اذهان عمومی سعی دارند سپاه را جنگ طلب، زیاده‌خواه و ... معرفی نمایند، ولی مردم بیدار و همیشه در صحنه کشور عزیزمان ایران می‌دانند که پاسداران لشکر مخلص خدا و خادمین راستین مردم و سربازان واقعی امام زمان(عج) و مطیع اوامر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌باشند.

در پایان این بیانیه آمده است: سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، ضمن تبریک سی و سومین سالروز تاسیس سپاه پاسداران به پیشگاه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ملت قدرشناس ایران اسلامی و همچنین همکاران دلسوز و خدوم در کل سپاه بار دیگر وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌دارد و رزمندگان این سپاه با تجدی میثاق با ارمان‌های والای امام خمینی(ره) و همرزمان شهیدشان، آماده جانفشانی و فداکاری و خدمت در هر نقطه از سرزمین عزیزمان ایران به زعامن مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
sharmandeh
UNITED STATES
۰۴:۳۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۱
۲
۰
خدا همه تان را حفظ کنه الهی سلامت باشید و عمر نوح داشته باشد
پاسخ
سیّد
NORWAY
۱۹:۲۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
دست و بازویتان را از راه دور میبویسم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها