کد خبر: ۵۰۳۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
رئیس کمیته فوتسال گفت: از سال آینده برای مبارزه با حواشی فوتسال تمهیدات ویژه‌ای خواهیم دید و خودمان وارد خواهیم شد.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص اردوی تیم ملی در بندرعباس عنوان کرد: بازی برابر منتخب هرمزگان تشریفاتی بود. در این بازی سفارش شده بود تلاش جدی انجام ندهند. تیم ملی چابکی و روند همیشگی خود را نداشت و آن هم به این دلیل بود که در حال بدنسازی است. بازیکنان آمادگی صد در صد را نداشتند و مطمئن باشید به مرور زمان تیم به مرز آمادگی می‌رسد.

وی درباره حضور در تورنمنت چین خاطرنشان کرد: شورای برون مرزی بار اول با سفر ما مخالفت کرد. ما مجددا اهمیت این رقابت‌ها را برای آنها توضیح دادیم که در وهله دوم برخورد آنها مثبت‌تر بود. امیدوارم با سفر ما به چین موافقت کنند، زیرا این مسابقات از اهمیت خاصی برخوردار است. فوتسال اولویت چندم است و به همین دلیل چنین مسائلی برای آن پیش می‌آید. قرار است تا روز شنبه خبر نهایی خود را اعلام کنند.

رئیس کمیته فوتسال درباره حضور در برنامه نود گفت: جایگاهی نبود که ریز مطالب را بحث کنیم. وقت کافی نگذاشته بودند و همچنین زمان مناسبی برای این بحث‌ها نبود. بعد از ساعت یک بامداد چه کسی حال این صحبت‌ها را دارد. همچنین زمینه بحث‌ها از قبل بستر سازی خوبی نشده بود تا بتوانیم ریشه یابی کنیم.

وی افزود: برای سال آینده تمهیدات ویژه‌ای خواهیم اندیشید که به محض کوچکترین ابهامی در فوتسال خود سازمان لیگ وارد شود و به کمیته انضباطی کاری نخواهیم داشت تا رسیدگی به پرونده‌ها طولانی نشود. سمیناری برگزار می‌کنیم تا همه مسئولین مرتبط بیایند و مسئولیتشان را به آنها بگوییم.

رئیس کمیته فوتسال درباره اینکه بازی روز گذشته تیم ملی برابر ازبکستان به صورت کامل پخش نشد، تصریح کرد: مسئولان صدا و سیما مقداری کم لطفی می‌کنند. چندین بار تاکید کردند ساعت 15:30 بازی را شروع کنیم تا پخش زنده شود، اما زیرنویس ساعت 16 اعلام کردند و زمانی که علت را از آنها جویا شدیم، گفتند مشکلی نیست و شما همان ساعت 15:30 بازی را شروع کنید. در پایان هم بازی به طور کامل پخش نشد. مسئولان صدا و سیما به شکلی سر ما کلاه گذاشتند. نمی‌دانم چه کار کنیم که به اهمیت فوتسال پی ببرند؟ فوتسال پرافتخارترین ورزش کشور است. در هیچ رشته‌ای در یازده دوره مسابقات آسیایی 10 قهرمانی نداریم، اما نمی دانم چرا به این رشته جذاب بی توجهی می‌شود؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها