کد خبر: ۵۰۳۴۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
طی حکمی از سوی سورنا ستاری معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، محمد حسین ظریفیان به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان قم منصوب شد.

به گزارش پایگاه 598،طی حکمی از سوی سورنا ستاری معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، محمد حسین ظریفیان به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان قم منصوب شد.

در متن حکم معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد نخبگان استان خطاب به رییس جدید بنیاد نخبگان استان آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان قم و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رییس بنیاد نخبگان استان قم منصوب می‌نمایم.

لازم به ذکر است محمد حسین ظریفیان، متولد سال ۱۳۵۸ در قم و فارغ التحصیل دکترای مدیریت رسانه از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی و کارشناسی رشته مدیریت و دانش آموخته سطوح عالی حوزه علمیه قم است.

وی پیش از این مدیرکل توسعه اثرگذاری سرآمدان و نخبگان بنیاد ملّی نخبگان کشور، مدیرکل پژوهش‌های اسلامی سازمان صداوسیما، مدیرکل پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملّی نخبگان کشور، رئیس کمیسیون شناسایی و هدایت استعداد بنیاد ملّی نخبگان کشور، معاون و دبیر شورای علمی بنیاد نخبگان استان قم و مشاور استاندار و دبیر شورای همگرایی فرهنگی استان قم بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها