کد خبر: ۵۰۲۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱

به دنبال سلسله مقالات عباس عبدي در اعتراض به جنبش سبز و عواقب منفي آن براي اصلاح طلبان، گويانيوز واكنش نشان داد.

به گزارش کیهان، گويانيوز در مطلبي كه از سوي يك عضو فراري حلقه كيان (مجيد محمدي) نوشته شده، احزاب اصلاح طلب را احزاب فولكس واگني توصيف كرد و نوشت: سبزها همه انتقادات عباس عبدي را وجوه مثبت خود مي دانند و مي خواهند بحران هاي سياسي در جمهوري اسلامي افزايش يابد و حكومت فرو بريزد.

همكار روزمزد راديو فردا (ارگان سازمان سيا) تصريح مي كند: آقاي عبدي كه روزي از ديوار سفارت آمريكا بالا رفت، حالا شده است طرفدار افزايش توانمندي و اعتبار و مشروعيت حكومت، كه خود در زاده شدن آن نقش داشته است... او مجبور به خانه نشيني شده و غم دوره اي را مي خورد كه از اعضاي سردبيري روزنامه سلام بود و تصميم مي گرفت چه كسي بنويسد و چه كسي ننويسد، كدام جمله چاپ شود يا نشود. اگر همه فراموش كرده باشند هم نسلان عباس آقا فراموش نكرده اند كه وي روزي معاون دادستان كل كشور بوده است، در دوره اي كه مخالفان را در زندان به صلابه مي كشيدند.

گويانيوز بدون اشاره به وضعيت فرو ريخته و شكست خورده فتنه گران و ظاهرا براي دلگرمي چند ورشكسته فراري و پناهنده مي نويسد؛ بزرگترين موفقيت(!!) جنبش سبز در بحران سازي براي جمهوري اسلامي است و اينكه باعث شدند بخشي از وفاداران به حاكميت اخراج شوند.

يادآور مي شود عبدي پس از حضور خاتمي در انتخابات مجلس، از اين كار دفاع كرده و طي چندين مقاله، آشوب طلبي ناكام فتنه گران را كه منجر به انزواي بيشتر افراطيون و زير سؤال رفتن ادعاي اصلاح طلبي شده بود، محكوم كرد.

نوشته گويانيوز، به قلم يك عضو سابق حلقه كيان ضمن اينكه از ماهيت كاريكاتوري فتنه آمريكايي اسرائيلي 88 خبر مي دهد، بار ديگر به ماهيت برانداز فتنه سبز تاكيد مي ورزد و روشن مي سازد كه بقاياي اين جريان بايد به چشم مهره سرويس هاي بيگانه نگريسته و در قرنطينه و انزوا باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها