یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایشهای صدا وسیما با حضور مدیران دولتی ، اساتید دانشگاه ومدیران شرکتهای پیشرو در این حوزه برگزار و تندیس رضایت مندی مشتری به فولاد هرمزگان اهدا شد .
به گزارش پایگاه 598،مهدی شکری زاده مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت : شرکت فولاد هرمزگان، همواره برآن بوده است با به کارگیری رویکردهای بهبود مستمر و استراتژی های توسعه بازار ، در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه محصولات مطابق استانداردهای روز دنیا،اهداف و برنامه های خود را بر پایه تجربه خوشایند مشتریان خود تهیه و تدوین نماید. شکری زاده کسب حداکثری رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از اولویت های مهم بر شمرد و تاکید کرد : واحد فروش در تلاش است تا به انحای گوناگون از زمان دریافت درخواست از مشتریان تا زمان تحویل و حتی پس از آن حقوق مشتریان را مد نظر قرار دهد و در هر کجای این زنجیره حتی المقدور به نیازهای آن ها توجه کند. شکری زاده تصریح کرد : در حال حاضر نیز تمامی واحدهای شرکت در کل فرآیند فولاد هرمزگان از جمله فروش و بازاریابی، استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان تعریف کرده و در حال اجرا دارند که با مشتریان و بازار ارتباط مستقیمی داشته و نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان ، سنجش رضایت مشتریان ، دریافت بازخوردها از مشتریان و نیازهای آتی آن ها را در راستای سیاست گذاریهای سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آن ها در دستور کار خود قرار داده است . وی خاطرنشان کرد : در شرکت فولاد هرمزگان نظام تولید و فروش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به ایجاد واحدها و ساختارهایی متناسب با نیازهای مشتریان در این زنجیره پرداخته است .در این ارتباط،در سال جاری بر اساس معیارهای تعالی سازمانی،شاخص ها و گردشکارهای عملیاتی مجددا مورد بازنگری قرار گرفت و در زمینه بهبود فرآیندهای فروش ، معیار سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه واقع شد و با انجام اقدامات اصلاحی مطابق نظرات اخذ شده و سطح انتظارات مشتریان و ارائه بازخوردهای مورد نیاز به آن ها ، گام های مهمی در راستای جلب رضایت مشتریان در شرکت برداشته شد.
شکری زاده کسب حداکثری رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از اولویت های مهم بر شمرد و تاکید کرد : واحد فروش در تلاش است تا به انحای گوناگون از زمان دریافت درخواست از مشتریان تا زمان تحویل و حتی پس از آن حقوق مشتریان را مد نظر قرار دهد و در هر کجای این زنجیره حتی المقدور به نیازهای آن ها توجه کند.
شکری زاده تصریح کرد : در حال حاضر نیز تمامی واحدهای شرکت در کل فرآیند فولاد هرمزگان از جمله فروش و بازاریابی، استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان تعریف کرده و در حال اجرا دارند که با مشتریان و بازار ارتباط مستقیمی داشته و نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان ، سنجش رضایت مشتریان ، دریافت بازخوردها از مشتریان و نیازهای آتی آن ها را در راستای سیاست گذاریهای سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آن ها در دستور کار خود قرار داده است .
وی خاطرنشان کرد : در شرکت فولاد هرمزگان نظام تولید و فروش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به ایجاد واحدها و ساختارهایی متناسب با نیازهای مشتریان در این زنجیره پرداخته است .در این ارتباط،در سال جاری بر اساس معیارهای تعالی سازمانی،شاخص ها و گردشکارهای عملیاتی مجددا مورد بازنگری قرار گرفت و در زمینه بهبود فرآیندهای فروش ، معیار سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه واقع شد و با انجام اقدامات اصلاحی مطابق نظرات اخذ شده و سطح انتظارات مشتریان و ارائه بازخوردهای مورد نیاز به آن ها ، گام های مهمی در راستای جلب رضایت مشتریان در شرکت برداشته شد.