کد خبر: ۵۰۰۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
ابولقاسم طالبی در این نشست ابتدا از مشکلات اکران این فیلم سخن گفت و اشاره کرد که بعضی دوستان در نهاد های امنیتی مخالف اکران این فیلم در کشور بودند و افزود:این فیلم یک فیلم سفارشی نیست.
به گزارش پایگاه 598 - ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم قلاده های طلا دیروز در نشستی که در دانشگاه قم توسط انجمن اسلامی دانشجویان مستقل برگزار شده بود حضور پیدا کرد.


ابولقاسم طالبی در این نشست ابتدا از مشکلات اکران این فیلم سخن گفت و اشاره کرد که بعضی دوستان در نهاد های امنیتی مخالف اکران این فیلم در کشور بودند و افزود:این فیلم یک فیلم سفارشی نیست.


همچنین خزایی تهیه کننده فیلم قلاده های طلا نیز به ارائه صحبت های در خصوص این فیلم و ناهمواری ها اکران آن در سینماهای کشور پرداخت.


محمد تقی فهیم که به عنوان مجری منتقد در این همایش حضور داشت نقدهای به فیلم وارد ساخت و از مشکلات بعدی که برای برخی از بازیگران به وجود آمد پرسشی مطرح ساخت که در پاسخ آن خزاعی گفت:برخی حضور شریفی نیا وحیایی را در سه گانه اخراجی ها به بازی در فیلم قلاده های طلا ختم میکنند  ولی حقییقت آن است که  آقای حیایی در سال چندین فیلم بازی میکنند  ودرحال حاضر نیزمشغول بازی در سه فیلم طنز هستند حالا یکبار هم قلاده های طلا را بازی کرد چرا میخواهند وی را بخاطر بازی در این فیلم خراب کنند.


وی همچنین در ادامه صحبت های خود افزود:برخی دیگر نیز بازیگرانی مانند شریفی نیا را  متهم به باند بازی می کنند که این مطلب حقیقت ندارد وبنده که چندین سال است در سینما حضور دارم باندی ندیده ام.


از حاشیه های جالب این همایش حضور پرشور دانشجویان در این نشست و همچنین شوخ طبعی های ابوالقاسم طابی با دانشجویان و در پاسخ به پرسش های آنان بود که توانست فضای مثبتی را برجلسه حاکم کند بطوری که هنگام خروج طالبی چندین بار مجبور به نشستن وپاسخ دادن به سوالات  دانشجویان شد .


فیلم قلاده های طلا که به بازخوانی فتنه سال 88 و اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری می پردازد توانسته است نظر نخبگان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و همچنین عامه مردم را به خود جلب کند و در صدر پر فروش ترین فیلم های اکران شده امسال قرار گیرد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها