کد خبر: ۴۹۹۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
عبدالله ویسی در مورد علت حضورش در تمرینات تیم ملی امروز گفت: تمرینات صبا، صبح ها برگزار می‌شود و من معمولا برای دیدن تمرینات کی‌روش به کمپ تیم‌های ملی می‌آیم. اکنون اکبر صادقی و حامد لک از تیم صبا در تیم ملی هم حضور دارد. هر بازیکنی که لیاقت داشته باشد کی‌روش او را به تیم ملی دعوت می‌کند. من برای نظرات کی‌روش احترام قائل‌ هستم و او بازیکنانی که بتوانند به تیم ملی کمک کنند را به تیم ملی دعوت می‌کند.

وی در مورد اینکه تمرینات کی روش چه تفاوتی با تمرینات خودش دارد گفت: تمرینات صبا دقیقا به سبک تمرینات کی‌روش است. من نت برداری‌های تمریناتم را از روش مربیان خارجی مثل گواردیولا، مورینیو و برانکو انجام می‌دهم. در حال حاضر تمامی تیم‌ها به روش چهار-سه-سه یا چهار-سه- دو-یک بازی می‌کنند و دیگر تیمها با روش سه-پنج-دو یا چهار-چهار-دو بازی نمی‌کند.

وی در مورد شایعه تبانی صبا و استقلال برای اینکه سپاهان قهرمان نشود، گفت: این شایعه خنده‌دار است، یا من بعد از مجید بصیرت سپاهانی‌ترین ایرانی هستم. این حرف هم صحبت درستی نیست.

ویسی در مورد مشکلاتش با سهراب بختیاری زاده گفت: با سهراب بختیاری زاده مشکلی ندارم او از نظر بدنی آماده نبود و بازی نکرد. او حتی موقعی که بیرون از زمین است به تیم ما کمک می‌کند و شکل تیمی صبا خیلی بهتر است ولی وقتی هم نیست آسیبی از غیبتش نمی‌بینیم.

ویسی در مورد دیدار حساس با نفت تهران در روز جمعه گفت: بازی بسیار سختی است هر تیمی که این بازی را برنده شود 80درصد آسیایی خواهد شد در واقع می‌توانم بگویم برنده این دیدار به آسیا می‌رود.

سرمربی صبا در مورد اینکه با کی‌روش حرف زده یا نه گفت: کی‌روش از دیدن من خوشحال بود و گفت هر صحبت یا کاری با من داری بگو من خوشحال می شوم نظراتت را بشنوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها