کد خبر: ۴۹۹۷۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت روند برگزاری بازی‌های استقلال به گونه‌ای بوده که این تیم را کم توان کرده است.
به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در امارات با الجزیره دیدار می‌کند.

بهمن فروتن با مهم برشمردن این دیدار به خبرنگار مهر اظهار داشت: روند برگزاری مسابقات استقلال واقعا طاقت فرسا بوده و این تیم چهار روز به چهار روز با حریفان خود مسابقه می‌دهد. استقلال در دیدار خانگی مقابل الجزیره تن به شکست داده و حالا مقابل این تیم که در رقابت‌های لیگ امارات به بازیکنان اصلی خود استراحت داده تا برای دیدار با ما خسته نشوند، به میدان می‌رود. این یک جدال نابرابر است.

وی افزود: این در حالی است که بازیکنان و کادر فنی استقلال از هم اکنون دغدغه این را دارند که بلافاصله پس از بازگشت از امارات راهی بوشهر شوند تا در رقابت‌های لیگ با شاهین  دیدار کنند. متاسفانه استقلال در سه جام درگیر بوده و همین امر به توان بازیکنان این تیم لطمه زده و آنها را به عبارتی "له و لورده" کرده است. با این شرایط اگر آنها نتیجه بگیرند به خاطر غیرت‌شان بوده و نه چیز دیگر.

مربی باسابقه فوتبال ایران با مقایسه وضعیت فوتبال در ایران و اروپا، افزود: در اروپا بازیکنان از صبح تا شب در خدمت باشگاه هستند و با در نظر گرفتن شرایط تغذیه، پزشکی، ریکاوری و جمیع جهات، عملکرد آنها بهبود پیدا می‌کند حال آنکه در ایران چنین وضعیتی بر فوتبال ما حاکم نیست و بازیکنان توان چنین فشاری را ندارند.

فروتن با انتقاد از نحوه عملکرد مسئولان تیم ملی گفت: اینکه به ناگهان تصمیم می‌گیرند بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی دور هم جمع کنند واقعا درد است. این کار مربوط به کشورهایی است که فوتبال عقب افتاده‌ای دارند.

وی در خاتمه تصریح کرد: آیا در آلمان تیم بایرن مونیخ و یا در اسپانیا تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا را در کوران رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای گردهمایی دو هفته‌ای گرد هم می‌آورند؟ امکان ندارد. این نشان می‌دهد که مسئولان فوتبال ما ارزشی برای رقابت‌های قهرمانان آسیا قائل نیستند و آن را به هیچ می‌انگارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها