کد خبر: ۴۹۷۶۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۰ آذر ۱۴۰۰
گفت‌وگو|
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بابیان اینکه سفر‌های استانی رئیس‌جمهور، امیدآفرین است، گفت: آیت‌الله رئیسی، شخصیتی انقلابی و امتحان پس داده است.
به گزارش پایگاه 598،آیت‌الله مصطفی علماء در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم، گفت: قضاوت در مورد عملکرد دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی زود است، ولی می‌توان به برخی از اقدامات خوب دولت در مسیر خدمت و حل مشکلات مردم اشاره کرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه تلاش‌های دولت طی ماه‌های اخیر به‌ویژه در بحث سرعت دهی به موضوع مهم و حساس واکسیناسیون عمومی را مهم و قابل‌تقدیر دانست و تصریح کرد: این اقدامات، آمار تلخ فوتی‌ها را کاهش داده است.
 
سفر‌های استانی رئیس‌جمهور، امیدآفرین در جامعه
مام جمعه کرمانشاه سفر‌های استانی رئیس‌جمهور را امیدآفرین دانست و با تأکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی، جدیت خاصی برای حل مشکلات مردم در استان‌ها دارد، اضافه کرد: این اقدامات در حل مشکلات تأثیرگذار است.
 
رئیس‌جمهور ارتباط خوبی با سران قوا دارد
علماء با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور ارتباط خوبی با سران قوا دارد، اضافه کرد: تعامل سران قوا، بستر بسیار مناسبی برای سرعت در حل مشکلات کشور به‌ویژه در حوزه اقتصادی است.
 
نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه بابیان اینکه آیت‌الله رئیسی شخصیتی انقلابی و امتحان پس داده است، تصریح کرد: ایشان از اول انقلاب درصحنه حضور دارند.
 
آیت‌الله رئیسی متعهد به انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری است
علماء با تأکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی متعهد به انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: رئیس‌جمهور، دنبال خدمت به‌نظام جمهوری اسلامی و کار برای ملت ایران است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها