کد خبر: ۴۹۷۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
عضو فراکسیون اقلیت مجلس سفر رئیس جمهور ‌‌به ابوموسی را سفر خوبی دانست و خواستار تجدیدنظر وزارت خارجه ‌در روابط با امارات شد.
فارس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان و عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) طی تذکری آیین‌نامه‌ای با اشاره به مذاکرات استانبول که روز گذشته انجام شد، اظهار داشت: حتما در دور دوم مذاکرات که قرار است سوم خرداد در بغداد برگزار شود، باید دقت شود که ذره‌ای از حقوق هسته‌ای ایران عقب‌نشینی نداشته باشیم و انشاءالله از این پس دیگر تحریم یا تهدیدی انجام نشود. وی در ادامه سفر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری کشورمان به جزیره ابوموسی را سفر بسیاری خوبی دانست و گفت: اظهاراتی که این شیخ‌نشینیان اماراتی دارند و البته کشور کوچکی هم هست، گاهی اوقات پا از گلیم خود فراتر از می‌گذارند از این رو خواستار تجدیدنظر وزارت امور خارجه کشورمان در روابط جمهوری اسلامی ایران با امارات هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مسلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
۰
۱
آفرین براین نماینده ان شاء الله برای بدها زیاد حاشیه نرید
پاسخ
قلندر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
۲
۰
مگرکواکبیان هم مثل خباز برای بعد از نمایندگی خیالاتی دارد ! هردوتایتان در اشتباهید همانطور که مردم حوزه های انتخابیه تان شمارا شناختند وکنارتان زدند در پایتخت هم ماهیت شمارا می شناشند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
تهرانیا حواستون باشه دوره بعد کواکبیان از طریق شما میخواد بره مجلس.من سمنانیم.از نقشه های این آدم کاملا خبر دارم.این آدم خودشو مدرس زمان میدونه گول حرفاشو نخورید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها