کد خبر: ۴۹۷۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۷ فروردين ۱۳۹۱

شکايات جمعي از خبرنگاران علیه امير قلعه نویي

جهت رسيدگي به شکايات جمعي از خبرنگاران علیه امير قلعه نویي سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که مفاد آن به وکيل وي ابلاغ شده  و همچنین جلسه اي  که قبلا در محل کميته انضباطي فدراسيون با حضور وکيل سرمربي فوق تشکيل شده است، جلسه ديگري روز دوشنبه مورخ 4/2/91 در محل کميته انضباطي با حضور نماینده خبرنگاران تشکيل خواهد شد.

*راي درباره دیدار راه آهن شهرري  و مس کرمان

طبق گزارش های داور و ناظر ديدارتيم هاي راه آهن شهرري  و مس کرمان که 18 فروردین در تهران برگزار شد، تماشاگران تیم مس کرمان مرتکب تخلفاتی شدند، همچنین عادل کلاه کج از مس کرمان و حسين کاظمي از تيم راه ‌آهن نسبت به يکديگر الفاظ نامناسبی به کار بردند که کمیته انضباطی، تيم مس کرمان را به پرداخت مبلغ 000/000/50 ريال جريمه نقدي، عاده کلاه کج و حسين کاظمي را هر يک را به توبيخ کتبي با درج در پرونده و هر نفر، به پرداخت مبلغ 000/000/20 ميليون ريال جريمه نقدي وهمچنین احمد حسن زاده بازيکن تيم مس کرمان را به يک جلسه محروميت از همراهي تيم و حضور در مسابقات رسمي و پرداخت مبلغ 000/000/20 ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

لازم به ذکر است راي صادره به استثناي جريمه نقدي تيم مس کرمان که در مهلت مقرر قابل تجديد نظر و با رعايت مقررات ماده 15 آيين نامه انضباطي قطعي است.

*شکایت سعيد چاه جويي از راه آهن شهرري

جلسه رسيدگي به پرونده طلب وجه سعيد چاه جويي از باشگاه فرهنگي ورزشي راه آهن شهرري روز سه شنبه مورخ 12/2/91 در محل کميته انضباطي فدراسيون برگزار خواهد شد و عدم حضور طرفین مانع رسيدگي نخواهد بود.

*شکایت وحيد طالب لو از شاهين بوشهر

جلسه رسيدگي به پرونده طلب وجه وحيد طالب لو از باشگاه شاهين بوشهر روز دوشنبه مورخ 11/2/91 در محل کميته انضباطي و با حضور طرفين پرونده برگزار خواهد شد و عدم حضور طرفین مانع از رسيدگي نيست

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها