کد خبر: ۴۹۷۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری 24 مراسم سوگواری و عزاداری در این استان خبر داد و گفت: این مراسم در دهه دوم ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این تعداد مراسم در سطح هیئات مذهبی استان کردستان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری برنامه‌های یاد شده، افزود: برنامه‌های دهه دوم ایام فاطمیه از 28 فرودین ماه آغاز و تا ششم اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در کنار این تعداد مراسم 124 مراسم قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: این تعداد ادعیه نیز در روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه با حضور عاشقان اهل بیت(ع) در شهرستان‌های قروه، بیجار و کامیاران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری تصریح کرد: علاوه بر این تعداد پنج مراسم ویژه خواهران در شهرهای سریش‌آباد، قروه، بیجار، یاسوکند و سنندج برگزار می‌شود.

وی همچنین از برپایی 9 ایستگاه صلواتی در شهرستان‌های قروه، بیجار و کامیاران خبر داد و گفت: این تعداد ایستگاه نیز به منظور پذیرایی از عزاداران برپا می‌شود.

وی به دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان برای دهه دوم ایام فاطمیه خبر داد و افزود: در این راستا اجرای 24 محفل انس با قرآن کریم در هیئات مذهبی نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان از برگزاری همایش بزرگ فاطمیون در حسینیه حضرت اباعبدالله سریش‌آباد خبر داد و گفت: این همایش نیز با حضور مسئولان، هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها