کد خبر: ۴۹۷۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: شرط قلعه‌نویی برای ادامه حضور در این تیم، معمولی اما درست است.

محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حساسیت بازی های لیگ در چهار هفته باقی مانده لیگ برتر و اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد گفت: به تیم خود امید داریم هر چند که سه امتیاز با صدر فاصله داریم. اگر قهرمانی را می خواهیم باید چهار بازی باقی مانده را ببریم ولی نمی توانم پیش بینی کنم این دو تیم دچار لغزش می شوند یا خیر.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی می گویند دست های پشت پرده در قهرمانی نقش دارد گفت: از این موضوع نمی ترسیم. برخی شرایط هست که باعث می شود چنین صحبت هایی مطرح شود. گاهی اشتباهات داوری که عمدی هم نیست این شرایط را به وجود می آورد.

جعفری در مورد اینکه قلعه نویی برای ماندن در تراکتورسازی دو شرط حفظ و جذب بازیکنان مورد نیازش را گذاشته، عنوان کرد: صبح روز بازی با فولاد با قلعه نویی جلسه ای داشتیم و این صحبت مطرح شد. قلعه نویی یک شرط معمولی گذاشته و درست هم هست. اگر برای فصل بعدی آسیایی شویم و بخواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم باید بازیکنان خود را حفظ و مطابق با بودجه ای که در نظر گرفته می شود بازیکن جذب کنیم. برنامه های خود را به هیئت مدیره داده ام و منتظر هستم تا آنها تصمیم گیری کنند. اگر از تیم حمایت نشود آسیب می بینیم.

وی در پاسخ به این سؤال که قلعه نویی لیست مورد نیاز خود را به باشگاه داده یا خیر گفت: او هنوز لیستی نداده است. می خواهیم دو هفته دیگر هم سپری شود و ما دو طرف بتوانیم برنامه های خود را تنظیم کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه گفته می شود این باشگاه به دلیل اینکه نمی تواند نیازهای قلعه نویی را برطرف کند، با مربیانی نظیر ویسی، کرانچار مذاکره کرده، به فارس گفت: اصلا این شایعه صحت ندارد. قلعه نویی اظهار علاقه کرده که می خواهد بماند مگر اینکه اتفاقاتی رخ دهد و او تغییر موضع دهد. تلاش می کنیم با قلعه نویی به توافق برسیم.

وی در این خصوص که در صورت قهرمانی تراکتورسازی چه پاداشی به بازیکنان داده می شود، گفت: قطعا پاداش ویژه ای به بازیکنان داده می شود و تاکنون هم ۶۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده و می خواهیم بقیه پول را هم بدهیم.

جعفری در ارتباط با اینکه چرا بلیت فروشی در بازی با فولاد خوزستان توسط هیئت فوتبال انجام شد، گفت: متاسفانه برای بلیت فروشی توسط باشگاه با مانع بزرگ و سرسختی روبرو شدیم. درحالی که از هفته بیست و دوم سازمان لیگ بلیت فروشی را به ما واگذار کرده اما دوستان اجازه این کار را نمی دهند و به نوعی زورآزمایی می کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که وقتی سازمان لیگ بلیت فروشی را به باشگاه واگذار کرده هیئت فوتبال هم باید این مسئله را بپذیرد و کفاشیان هم خواستار رسیدگی به این موضوع شده، تاکید کرد: اگر باید در فوتبال ما بود که این همه مشکل نداشتیم. آقای کفاشیان با یک دست می گوید بلیت فروشی به ما داده شود و با یک دست هم می گوید ملاحظه هیئت فوتبال را بکنید. به کفاشیان حق می دهم چون هیئت فوتبال با یک شرکت قرارداد ترکمنچای برای کارت های الکترونیک بسته و اگر خودش بلیت فروشی نکند متضرر می شود اما کسی نمی گوید باشگاه تراکتورسازی به خاطر این نحوه بلیت فروشی ۷۰۰ میلیون تومان ضرر کرده است. ما دیروز همه این مدارک را به فدراسیون دادیم و منتظر هستیم کفاشیان تصمیم قاطع خود را بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها