کد خبر: ۴۹۶۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
شنیده شده که مسئولان وزارت ورزش قصد ادامه همکاری با مدیر محبوب آبی ها را نداشته و از همین حالا نیز گزینه مدیرعاملی فصل بعد استقلال را مشخص کرده اند. مسئولان وزارت ورزش با گماردن قریب در راس هیئت مدیره استقلال، زوج قریب و قلعه نوعی را برای فصل آینده فراهم کنند.
شفاف ، آبی پوشان استقلال در فصل جاری دو نیمه متفاوت را گذرانده اند و در دور رفت مسابقات تیمی آرام و به دور از حاشیه نشان دادند که با ۶ امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم جدول قهرمان نیم فصل شد. 

این آرامش استقلالی ها اما با جدایی فرهاد مجیدی و مصدومیت چند بازیکن کلیدی این تیم به ناکامی های پی در پی تبدیل شد و قهرمان نیم فصل را تا رده سوم و چهارم جدول پایین برد.

در این بین هرچه به پایان لیگ برتر نزدیک می شویم حاشیه های اطراف استقلال و ماجرای مربی فصل آینده این تیم به یک موضوع چالش برانگیز تبدیل می شود. در این شرایط علی فتح الله زاده نیز از کناره گیری خود در پایان فصل از مدیریت استقلال خبر داد تا ذهن هواداران استقلال نه تنها در روزهای پایانی لیگ با موضوع انتخاب سرمربی سرگرم شوند، بلکه نگران انتخاب مدیر عامل بعدی نیز باشند.

علي فتح‌ا...‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال كه از محدود مديران ورزشي فوتبال ايران به حساب مي‌آيد در تازه‌ترين گفت‌وگوي رسانه‌اي خود بار ديگر بحث جدايي‌اش از استقلال را مطرح كرد تا مشخص شود اخباري كه طي هفته‌هاي اخير در اين خصوص شنيده مي‌شد چندان هم غلط و غير واقعي نيست. فتح‌ا...‌زاده از حدود ۶ ماه پيش بحث جدايي‌اش را مطرح كرده بود و طي ماه‌هاي اخير بيشتر روي اين مساله كار كرد.

خيلي‌ها حرف‌هاي او را تاكتيكي براي محكم كردن جايگاه خود مي‌دانستند اما واقعيت اين است كه فتح‌ا...‌زاده انگيزه چنداني براي ماندن در استقلال ندارد كه اين به مشكلات مالي مربوط مي‌شود. از زماني كه هيات مديره استقلال دست به كار شده نه تنها مشكلات مالي برطرف نشده، بلكه هر روز دايره اين مشكل وسعت گرفته، تا جايي كه بازيكنان و كادر فني نيز پا وسط گذاشته‌ و در مصاحبه‌هاي خود به نداري‌ها اشاره كردند. اكنون بخش اعظمي از مطالبات بازيكنان پرداخت نشده و استقلال مبالغ قابل توجهي به بازيكنان سابق خود بدهكار است.

این در شرایطی است که رقیب سنتی استقلال از همین حالا تیم فصل بعد خود را نیز مشخص کرده و شرایط لازم برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا را نیز فراهم کرده است. با روی کار آمدن رویانیان به عنوان مدیر عاملی که گزینه وزارت ورزش نیز بود حالا پرسپولیسی ها مشکلی از نظر مسائل مالی ندارند و فقط به فکر روزهای درخشان آینده هستند.

از سوی دیگر علی فتح الله زاده مدیرعاملی است که گزینه وزارت ورزش محسوب نمی شود. شنیده شده که مسئولان وزارت ورزش نیز قصد ادامه همکاری با این مدیر محبوب آبی ها را نداشته و از همین حالا نیز گزینه مدیرعاملی فصل بعد استقلال را نیز مشخص کرده اند. خبر می رسد مسئولان وزارت ورزش با گماردن قریب در راس هیئت مدیره استقلال، شرایط مدیرعاملی وی را مهیا کرده و بدین ترتیب زوج قریب و قلعه نوعی را برای فصل آینده استقلال فراهم کنند.

در اين شرايط انتخاب مديرعامل بعدي استقلال هم سخت و دشوار مي‌نمايد. چه كسي حاضر مي‌شود تيمي با اين همه بدهكاري را قبول كند؟ شايد اگر منابع كسب درآمد در باشگاه‌ها فراهم بود امروز مي‌شد از گزينه‌اي حرف زد اما وقتي مشكل مديريتي افراد هيچ تفاوتي با يكديگر ندارد پس نمي‌توان مدعي شد كه گزينه‌هاي بعدي مي‌توانند كاري براي مشكلات مالي استقلال بكنند. مگر آنکه نزدیکی این مدیرعامل جدید به مسئولان وزارت ورزش موجبات تزریق بودجه های مناسب را برای فصل آینده مهیا سازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها