کد خبر: ۴۹۵۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۱ در گفتگو با ۵۹۸:
برخی از نمایندگان در کمیسیون تلفیق به فکر مسائل انتخاباتی خودشان هستند و بعضی ها هم نسبت به تصویب بودجه بی تفاوت اند و این در حالی است که مقام معظم رهبری فرمودند که روز اول و آخر یک نماینده باید یکنواخت باشد و نمایندگان باید مانند روز اول که انتخاب شده اند قبراق باشند. بررسی و تصویب بودجه اکنون مهم ترین کار مجلس است و مجلس باید زودتر به این مسئله رسیدگی کند.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، بررسی لایجه بودجه سال 91 که با تاخیر از سوی دولت روانه خانه ملت گردید در مجلس شورای اسلامی نیز با فراز و نشیب های بسیاری رو به رو گردیده است.

در این بین با توجه همزمانی برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بررسی و تصویب لایحه بودجه، شاهد بی نظمی ها و عدم تعامل برخی از نمایندگان در بررسی این لایحه بوده ایم. لذا به همین منظور خبرنگار پارلمانی 598 در گفتگو با حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و همچنین عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 91 گفتگویی داشته است.



حسن کامران در خصوص علت تاخیر در تصویب لایحه بودجه سال 91 اظهار داشت: روال عادی در تصویب لایحه بودجه این است که ما کلیات را تصویب کرده ایم و به بحث درآمدها هم داریم می رسیم منتها با یک بی نظمی از سوی نمایندگان حاضر در کمیسیون تلفیق مواجه هستیم.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 91 افزود: برخی از نمایندگان در کمیسیون تلفیق به فکر مسائل انتخاباتی خودشان هستند و بعضی ها هم نسبت به تصویب بودجه بی تفاوت اند و این در حالی است که مقام معظم رهبری فرمودند که روز اول و آخر یک نماینده باید یکنواخت باشد و نمایندگان باید مانند روز اول که انتخاب شده اند قبراق باشند.

وی گفت: بررسی و تصویب بودجه اکنون مهم ترین کار مجلس است بخصوص با این فراز و نشیب هایی چون تحریم ها  بحث هدفمندی یارانه ها باید در اولویت باشد و مجلس باید زودتر به این مسئله رسیدگی کند و امیدواریم که کمیسیون تلفیق جبران مافات کند و وقت بیشتری را برای بررسی بودجه اختصاص دهد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها