کد خبر: ۴۹۳۷۳
زمان انتشار: ۰۱:۴۸     ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
غلامعلي حداد عادل در خصوص گراني هاي اخير خواستار توضيح مسئولان اقتصادي شد.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اعلام اين مطلب، درپاسخ به سؤالي در زمينه گراني هاي اخير افزود: كشور هم اكنون در دوران پرتنش افزايش روز به روز قيمت دلار و سكه نيست و ثبات حاكم شده است.
مشاور عالي مقام معظم رهبري در بخش ديگري از سخنانش در خصوص تفاوت دور جديد مذاكرات ايران و 1+5 با گذشته گفت: فضاي قبل از شروع مذاكرات اين دور در مقايسه با قبل آرام تر است و زبان دو طرف كمي نرم تر شده و با يك زبان محترمانه و ملايم تري موضع گيري مي كنند.
غلامعلي حداد عادل شامگاه پنجشنبه در برنامه ديروز، امروز فردا با بيان اينكه انتخابات مجلس نهم همه مردم و مسئولان را دلگرم كرد، گفت: اين انتخابات نشاط روحي را در همه پديد آورد و عزم و اراده براي شروع سال جديد را در همه مسئولان ايجاد كرد.
حداد عادل تصريح كرد: اطمينان دارم اگر انتخابات مجلس نهم با اين نظم و آرامش برگزار نمي شد دست نمايندگان كشورمان در مذاكره با كشورهاي 1+5 پر نبود. يعني هنگامي كه نمايندگان ايران روز شنبه در شهر استانبول مقابل گروه 1+5 مي نشينند نمايندگان ملتي هستند كه در اين دنيا قانون خود را به دست خودشان مي نويسند.
حداد عادل با اشاره به روابط ضعيف دولت و مجلس گفت: در حال حاضر جو حاكم بر روابط دولت و مجلس جو مطلوبي نيست و متاسفانه وقت مجلس و دولت صرف پيدا كردن يك راه حل مشترك براي حل مشكلات مردم نمي شود.
منبع: کیهان
وي با بيان اينكه تعامل دولت و مجلس بعد از انتخابات مجلس با طرح سؤال از رئيس جمهور و بعد از سال 91 با طرح استيضاح وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعي تحت الشعاع قرار گرفت، اظهار داشت: وجود اين گونه فضاها ميان مجلس و دولت موجب مي شود خيلي كم دو طرف فرصت پيدا كنند براي رفع گراني همفكري كنند و اين يعني فضا موجود نيست.
حداد عادل در پاسخ به سؤالي در خصوص موضع گيري اخير يكي از مسئولان سابق كشور در مورد رابطه با آمريكا گفت: فكر نمي كنم بعد از اين همه بداخلاقي كه آمريكا درحق ملت ايران در چند وقت اخير انجام داده نبايد به آنها جايزه بدهيم. بلكه حتي بايد به اين رابطه بي ميل تر هم باشيم.
وي ادامه داد: آنهايي كه صحبت از مذاكره مي كنند بايد بگويند شرايط چه فرقي كرده و چه دليلي دارد كه در قبال بدرفتاري هاي آمريكا چراغ سبز نشان دهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها