کد خبر: ۴۹۳۵۵
زمان انتشار: ۰۱:۲۰     ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
نوری زاده: «سالی که خاتمی به سازمان ملل آمده بود و در هتل 'پلازا' اتاق گرفته بود من هم از طرف روزنامه 'الشرق الاوسط' دراین هتل اقامت داشتم.»
به گزارش جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" مجری شبکه کانال یک 22 فررودین (10april) در برنامه سیاسی خود جزئیات بیشتری از آنچه اپوزیسیون در حاشیه کنفرانس "مریلند" بر سر ایشان آورده بودند بیان داشت و ضمن گلایه از این افراد خاطره ای از دیدارش با خاتمی را بیان کرد.

وی گفت: «وقتی بعضی افراد اپوزیسیون را که مدعی هستند می خواهند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند و ملت ایران را نجات بدهند، می بینم بدنم کهیر می زند. تعجب می کنم این افراد چگونه داخل اپوزیسیون شده اند؟ درست سالی که خاتمی به سازمان ملل آمده بود و در هتل "پلازا" اتاق گرفته بود من هم از طرف روزنامه "الشرق الاوسط" دراین هتل اقامت داشتم. یک روز وقتی در لابی هتل بودم خاتمی و هیئت همراهش از آسانسور بیرون آمدند و خیلی دوستانه با من دیده بوسی کردند و دست داده و احوالپرسی کردند. در آن روز خاتمی و هیئت همراهش به مسئول هتل نگفتند این آقا نباید در این هتل باشد. حتی در مصاحبه مطبوعاتیشان من و نیز دیگر دوستانم را راه دادند و در کمال احترام سوالات ما را پاسخ دادند. در حالیکه من یک ضد انقلاب بودم و بر علیه جمهوری اسلامی مبارزه می کردم حتی جریان فرار خاتمی از ملاقات با "کلینتون" را اولین نفر من در روزنامه گفتم و پخش کردم.»

او در ادامه ضمن مقایسه اخلاق رئیس جمهور سابق ایران با اپوزیسیونی که مدعی نجات ایران هستند اظهار داشت: «حرف من این است که آدم هایی که ما قبولشان نداریم و با آن ها مبارزه می کنیم و قصد براندازی حکومت آنان را داریم اینقدر شعور انسانی داشتند که بودن ما در هتلی که آنها هستند ناراحتشان نمی کرد. با توجه به اینکه آقای خاتمی التزام به ولایت فقیه داشتند و حکومت جمهوری اسلامی و قانون اساسی را قبول داشتند و من هم بارها اعلام کرده بودم که هدف من مبارزه علیه ولایت فقیه و جمهوری اسلامی است.»

نوری زاده در خاتمه یادآور شد: «اما آقایانی به اسم اپوزیسیون می خواهند جمهوری اسلامی را از بین ببرند و ملت ایران را نجات بدهند اما با بودن من مشکل دارند و من روحم از این افراد آزرده شد. این افراد حسود هستند و چشم ندارند ببینند مشتری من بیشتر است. من دیگر در جمع این افراد عقده ای و حقیر شرکت نخواهم کرد. بعضی از این افراد شرکت "سازگارا" و "فریبا داودی مهاجر" را "وتو" کرده بودند. نمی دانم چطوری می خواهند ایران را نجات بدهند؟!»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ابن حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
۵
۱۶
کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
۳
۱۳
گم شو
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
۱۶
۳
اخلاق خوب که بر مبنای دین مقدس اسلام باشد در دل سنگ هم نفوذ می کند حتی برای لحظه ای...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
۹
۸
اين خاتمي خيلي آدم بديه با همه روبوسي ميكنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
۵
۸
بابااون که نامردبوده باش دست داده طوری نشده مگه دست دادنشوباخانم ندیدی؟؟
پاسخ
ض.ب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
۳
۱۱
خاتمی همان موقع هم مورد داشت اگر پیرو ولایت فقیه بود امام خمینی (ره) او را از وزارت ارشاد بیرون نمی کرد نوری زاده همان کسی است که همیشه از عبدالمالک ریگی حمایت می کرد و او را جند الله می خواند هرچند که در اصل نوکر شیطان بود هر روز یک سند جدیدی از خیانت خاتمی به کشورش فاش می شود
هر دم از این باغ بری می رسد/ تازه تر از تازه تری می رسد
پاسخ
lsu,n
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
۲
۰
بابا به یه بوس گیرید که که کاریا اقتصادی سیاسی شا بگید
پاسخ
SOMY
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
۶
۲
درود بر خاتمی
پاسخ
علی از بلوچستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
۷
۱
حضرت محمد(ص) به عیادت زن یهودی مریضی رفت که در زمان سلامتی هر روز بر سر آن حضرت خاکستر میریخت. این کار حضرت باعث اسلام آوردن آن زن شد . این است اخلاق اسلامی و جذب مخالف. کاری که خاتمی میکرد. اما بعضیها فکر و عقلشان در این حد نیست. فکر میکنند با تهدید و اربده کشی میتوان جهان را مدیریت کرد.
پاسخ
teoden
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
خودت از این حرفی که زدی خندت نگرفت ؟ جذب مخالف کدومه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟........اتفاقا این بابا فقط موافق های خودشو جذب کرد .خوب شد ملت امثال اینا رو به زباله دان تاریخ ریختند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
پاسخ teoden
اتفاقا حرف تو خنده داره . جذب موافق!!! یعنی چی جذب موافق؟؟؟؟؟؟ خاتمی در قلب ملت جای دارد. شما از الان در زباله دان هستید
مدیر پایگاه
سلام.
شما در مطلبی با عنوان"پسر امير قطر با هنرپيشه فاسد+عکس" گفتید : من با افتخار یک وهابی هستم. (از روی ای پی تون متوجه شدم) اگر این حرفتون درست باشد خوب معلومه که باید از این حرف ها بزنید و اینجوری طرفداری کنی .
بهلول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
۰
۱
آقاي نوري زاده بابا خاتمي از خودتونه. چرا تعجب كردي؟ از طرفي خوب ... بيند خوشش آيد ديگه. مگه غير از اينه جانم م م؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
گفتم درصد مسلمونا زیاد شده تا ....
پاسخ
راز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
من آگر بخوام جواب نوری زاده را که این همه نوکری جنبش سبز و خاتمی را میکنه بدم میخوام از قرآن آیه ای را بنویسم برای خاتمی که ادعای کمک به ملت راداره:
اولین آیه میگه:اتامرون الناس بالبر و تنسون انفسکم
معنی این آیه اینه که مردم را به نیکی دعوت میکنید در حالی که خودتون اونو فراموش میکنید .هدفم از این آیه برای خاتمی این بود که این آقا در حالی که لباس پیغمبر را پوشیده بود با دختر نامحرم دست داد.با پارتی بازی ریس سازمان دخانیات را آزاد کرد.افکار سرمایه داری را در جامعه رواج داد.به جای اینکه برای مردم ایجاد اشتغال کنه افراد جوان استخدامی را با 20 سال سابقه بازنشسته کرد که همین عامل بار سنگینی را بر دوش تامین اجتماعی گذشت.فساد اداری ماشالله به اوج خودش رسیده بود .و اما دومین آیه که میفرماید: یا ایها الذین آمنوا لم تقولون ما لا تفعلون .معنیش این است که :ای کسانی که ایمان آورده اید چرا چیزی میگویید که به آن عمل نمیکنید.اگر خاتمی این آیه را خونده باشه به نظرم باید عذاب وجدان بگیره.
در کل خاتمی کسی بود که دارای افکار کاپیتالیستی بود وبه جای اینکه به اولویتهای اقتصادی مردم توجه کنه حرفهایی میزد که هیچ سودی برای طبقه پایین جامعه که بیش از 80 درصد جامعه را تشکیل میدهد نداشت.در کل اگر خاتمی کاری هم در دوران ریاستش انجام داده فقط برای طبقه پولدار انجام داده و هیچ کاری برای طبقه پایین جامعه انجام نداده است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها