به گزارش پایگاه 598، همشهری در گفتگو با رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، پدیده عرضه انحصاری لوازم خانگی را بررسی میکند.
اکبر پازوکی:
تولیدگان هر روز با ترفندهای تازه انواع محصولات جدیدشان، را با تبلیغ در بیلبوردهای سطح شهر یا فضای مجازی، با تخفیفهای چندمیلیون تومانی عرضه میکنند اما بهدلیل بالابودن قیمتها حتی با این تخفیفها نیز کسی قادر به خرید لوازم خانگی نیست.
در حالی مشکلات بازار لوازم خانگی و تأخیر در تحویل روزبهروز بیشتر میشود که لوازم خانگی قاچاق با تبلیغات پیامکی از طریق یک سیمکارت در منزل به مشتری تحویل میشود.
بخشی از لوازم خانگی تولید داخل آزادانه در فضای مجازی با چند برابر قیمت و بدون کنترل عرضه میشود و حتی شرکتهای تولیدکننده نیز برای عرضه محصولاتشان، فروشگاه مجازی و سایت تاسیس کردهاند