کد خبر: ۴۹۱۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
بروجردی در واکنش به دستگیری اعضای یک شبکه تروریستی:
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) با وجود حمایتهای سازمانهای جاسوسی و اطلاعاتی از تروریستها توانستد شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی را متلاشی کنند گفت: این اقدام بزرگ وزارت اطلاعات موفقیت بزرگی محسوب شده و جای تقدیر و تشکر را دارد.
خبرگزاري خانه ملت، علاءالدین بروجردی، با اشاره به دستگیری اعضای یک شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی گفت: این موفقیت سربازان گمنام امام زمان (عج) نشان دهنده تسلط اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در همه تحرکاتی است که خارج از مرزهای کشور صورت می گیرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی‌های اطلاعاتی که دراین عرصه در همه دنیا وجود دارد به خصوص حمایت‌هایی که سازمانهای اطلاعاتی دنیا از جمله سیا و موساد از تروریستها می کنند این اقدام بزرگ وزارت اطلاعات موفقیت بزرگی محسوب شده و جای تقدیر و تشکر را دارد.

وزارت اطلاعات روز گذشته از دستگیری اعضای یک شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس اعلام این وزارتخانه تعدادی از هسته‌های عملیاتی بازداشت شده، در حالی که آماده انجام عملیات تروریستی بودند، مورد ضربه‌ی رعد آسای سربازان بی‌نام و نشان ایران و اسلام قرار گرفته و از ماموریتهای تروریستی آنها پیشگیری به عمل آمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها