کد خبر: ۴۸۹۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
محسن رضایی را عموما با رشادتهایش در 8 سال جنگ تحمیلی می شناسند. جنگی که با وجود افتخار آفرینی های فراوان رزمندگان اسلام نهایتا با خاطره تلخ نوشیدن جام زهر به پایان رسید.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، اگرچه محسن رضایی اغلب سعی در اعتدال و میانه روی و ائتلاف با همه گروههای داخلی داشته است اما بعضا وی با مشاوره های غلط، همان راهی را رفته یا ادبیاتی را بر زبان جاری کرده که مورد پسند دشمنان نظام و انقلاب بوده است.

محسن رضایی  یکی از نامزدهای دوره دهم ریاست جمهوری بود. وی در بین نامزدهای رسمی انتخابات، آخرین فردی بود که با ایده «دولت ائتلافی» وارد صحنه انتخابات گردید و از بین کاندیداهای چهارگانه ( بدون احتساب آرای باطله)، نفر سوم شد.

 رضایی پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 ابتدا هم صدا با موسوی و کروبی به نتایج اعلام شده اعتراض نمود و آن را مورد تایید قرار نداد اما بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مبنی بر  پیگیری اعتراضات از راههای قانونی و همچنین مطرح شدن طرح شمارش ده درصد آراء کل کشور با حضور نمایندگان کاندیداها و ناظران، از اعتراض خود منصرف شد.

از میان کاندیدای شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری 88 ، رضایی تنها فردی بود که به رای ملت و قانون احترام گذاشت و مسیر خود را از منحرفان و فتنه گران جدا نمود.



اما رضایی با اظهارات آمرانه و تهدید آمیز و توجیه عجیب امروز خود، بار دیگر شادی رسانه های فتنه و دشمنان نظام و انقلاب را قطعا فراهم کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم افتتاحیه پژوهشکده دین و سیاست در قم، در پاسخ به این سوال که آیا وجود موانع برای برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز کارگران در روز ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر صحیح است یا خیر؟ گفت: در کشور ما انجام این نوع کار‌ها مانعی ندارد، وزارت کشور نیز مجوز برگزاری این کار را ‌می‌دهد و باید بدهد.

وی افزود: باید اقشار مختلف بتوانند به بیان مطالبات خود پرداخته تا نشاط سیاسی و اجتماعی درجامعه حاکم شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص انتقادات اخیر نخبگان و ائمه جمعه سراسر کشور علیه هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان چند ماه پیش خاطره‌ای را بیان کردند و چیز خاصی نبوده است.

حال جای سئوال دارد که آقای محسن رضایی در چه جایگاهی به وزارت کشور امر می کند که باید چنین مجوزی صادر شود؟!

آیا اگر مسئولین مربوطه به هر دلیلی ( اعم از احتمال شیطنت های دشمنان نظام و منافقن مزدور در آستانه دورم دوم انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی) با صدور چنین مجوزی مخالفت کرده و به بایدهای آقای رضایی جامعه عمل نپوشانند، آنگاه مردم و نظام تاوان چه جرمی را خواهند داد؟!

آیا این شیوه صحبت کردن، موجب تحریک برخی کارگران و سوء استفاده احتمالی دشمنان نظام و انقلاب در کشور نخواهد شد؟

نکته تاسف بار دیگر اینکه آقای محسن رضایی صحبت های مرعوبانه و خفت بار هاشمی رفسنجانی را که مورد اعتراض همه نخبگان سیاسی و فرهنگی کشور واقع شده و علما و بزرگان دینی و انقلابی علیه آن موضع گیری نموده اند را چیز خاصی نمی داند!

 با این حساب ائمه جمعه سراسر کشور، بی هیچ دلیلی و بیخود و در اقدامی نادرست(!) نسبت به اظهارات آقای هاشمی که به اعتقاد محسن رضایی چیز خاصی نبوده است، واکنش نشان داده اند!

به هر حال این نوع اظهارات تحریک آمیز و توجیهات عجیب آقای رضایی باعث می گردد که جایگاه تنها کاندیدای رای نیاورده اما پیروز  انتخابات 88 در نزد مردم تنزل یابد لذا هوشیاری و دقت بیشتر ایشان را می طلبد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
۱
۳
صدای پای طلحه ها و زبیرها به وضوح به گوش میرسد
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۷ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
۰
۲
محسن رضایی را عموما با رشادتهایش در 8 سال جنگ تحمیلی می شناسند. تو فقط یکی از رشادتهای او را برای ما نقل کن ؟؟؟؟ رشادتهایی که ایشان اواخر جنگ از خود نشان داده که خیلی زیاد است . عقب نشینی از کلیه مواضع در جبهه .... نگارش دو نامه به امام و درخواست ادوات جنگی نامعقول که در حد بودجه حتی چند ساله کشور نبود ... البته این نامه ها به دستور رفسنجانی نگارش شده و باز گذاشتن مسیر حمله منافقین تا دروازه کرمانشاه از آخرین رشادتهای وی در طول هشت سال دفاع مقدس است .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
۱
۱
شما خودشو ناراحت نكن . تو برو خودرا باش
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
سلام بر دکتر محسن رضا یی.نمی دانم بعضی ازاقایان از چه می ترسند.مر دم شریف ایران طی این 30سال بار ها ثابت کردندحامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند شایسته نیست جلو راهپیمایی کا رگران عزیز انهم درروز جهانی کارگر گرفته شود اگر غیر این باشد ما در دنیا با چلش مواجه خواهیم شد.ما باید دست از تنگ نظری وتخریب شخصیت های مملکتی برداریم اگر معتقد به انقلاب عزیزمان باشیم.
پاسخ
کارگر ساختمانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
598 نشان دادی که خیلی بی غیرتی کجای حر ف دکتر رضایی تهدیده آمیزه که به نقل ترسو نیوز این خبر منتشر می کنی.کمی به فکر کارگران زحمتکش باش..........
پاسخ
سرباز ولایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
اولا در تاریخ25/11/89 حضرت آقا در جلسه ای که آقای حجازی هم بودند از عملکرد آقا محسن اعلام رضایت کردند
دوما من هم از جواب ایشان نسبت به هاشمی ناخرسندم ولی حرفشان در مورد کارگران علوی است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها