کد خبر: ۴۸۸۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از صدور حکم جنجالی و کسر دو امتیاز از این تیم زیر نظر مصطفی دنیزلی برگزار شد.
مهر، مراحل آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس امروز سه‌شنبه با حضور 23 بازیکن در زمین چمن ورزشگاه درخشی فر پیگیری شد. پرسپولیسی‌ها که شب گذشته با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال غافلگیر شده بودند امروز با حضور در ورزشگاه درفشی فر مراحل تمرین را زیر نظر مصطفی دنیزلی گذراندند.

در ابتدا ورود خبرنگاران نیز به مانند تماشاگران به ورزشگاه ممنوع بود اما با گذشت 15 دقیقه خبرنگاران اجازه حضور در محل تمرین را پیدا کردند اما تماشاگران همچنان پشت درهای بسته بودند.

در تمرین امروز میثاق معمارزاده دروازه‌بان تیم پرسپولیس که در بازی با سپاهان اصفهان محروم خواهد بود حضور نداشت. او که در بازی مقابل داماش عملکردی ضعیف داشت به شدت از سوی تماشاگران مورد انتقاد قرار گرفت. البته معمارزاده در رختکن حضور داشت اما همراه تیم تمرین نکرد. در غیاب معمارزاده داستانی دروازه بان تیم امید پرسپولیس به محل تمرین بزرگسالان این باشگاه آمده بود.

مازیار زارع نیز امروز با لباس شخصی تنها نظاره گر تمرین هم تیمی‌هایش بود و 15 دقیقه پیش از پایان تمرین ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد.

علیرضا محمد مدافع هافبک تیم پرسپولیس نیز با رهایی از بند مصدومیت امروز کنار تیم تمرین کرد. این در حالی بود که مهرداد اولادی و حمید علی عسگر به علت مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت نداشتند. علی عسگر که مصدومیت جزئی دارد ممکن است در بازی با سپاهان نیز شرایط همراهی سرخپوشان را نداشته باشد.

مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان تیم پرسپولیس نیز همچون روز گذشته در تمرین امروز نیز شرکت داشت و پای به پای بازیکنان تمرین کرد. امروز همچنین حسین بادامکی که شایعه اخراجش از تیم پرسپولیس مطرح شده بود در تمرینات حضور پیدا کرد و اتفاقاً از نفرات آماده بود. آسمیر آودوکیچ دروازه بان بوسینیایی تیم پرسپولیس امروز به صورت اختصاصی زیر نظر مربی دروازه‌بانان این تیم تمرین کرد.

بازیکنان تیم پرسپولیس از ساعت 10:30 تمرین خود را آغاز کردند. آ‌نها ابتدا دور زمین دویدند، بدن‌های خود را گرم کردند و به کارهای کششی پرداختند. سپس با انجام تمرینات سرعتی مهیای کارهای تاکتیکی شدند.

در بخش پایانی تمرین که 25 دقیقه به طول انجامید بازیکنان در قالب دو تیم 10 نفره به بازی فوتبال پرداختند که طی آن تیم مشکی توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. گلهای تیم مشکی توسط وحید هاشمیان، هادی نوروزی و علی کریمی به ثمر رسید و تنها گل تیم زرد را سامان آقا زمانی به ثمر رساند.

نکته قابل توجه این که حفاظت از دروازه تیم زرد را حسین هوشیار بر عهده داشت. گلهای نوروزی و علی کریمی روی اشتباهات این دروازه بان که به احتمال فراوان در بازی مقابل سپاهان سنگربان اصلی سرخپوشان خواهد بود به ثمر رسید.

تمرین تیم پرسپولیس در ساعت 11:50 دقیقه به پایان رسید . این در حالی بود که علی پروین از اواسط تمرین تماشاگر تلاش سرخپوشان بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها