کد خبر: ۴۸۸۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
مقامات نظامي رژيم صهيونيستي كه مدتها است به دنبال بهانه‌اي براي آغاز جنگ با ايران هستند، به دنبال راهي براي مشروع جلوه دادن اين جنگ هستند.

به گزارش ندای انقلاب، مقامات رژيم صهيونيستي كه تاكنون نتوانسته غربي‌ها را براي جنگ با ايران متقاعد كنند، به دنبال راه حلي تازه براي مشروع جلوه دادن جنگ با ايران و جلب حمايت غرب به نفع خود در اين جنگ است. آنها به خوبي اين نكته را مي‌دانند كه به تنهايي قادر به مقابله نظامي با ايران نيستند و در جنگ احتمالي بايد حتما از حمايت غربي‌ها برخوردار باشند. در طرف مقابل غرب نيز حاضر به آغاز جنگ عليه ايران نيستند چرا كه قادر به محاسبه نوع عملكرد و پاسخگويي ايران و خسارت‌هاي احتمالي جنگ نيستند. علاوه بر اين آغاز جنگي تازه به دليل شرايط خاص غرب از لحاظ اقتصادي و سياسي به هيچ عنوان توجيه پذير نيست و غرب تنها قادر است كه در صورت آغاز جنگ از سوي ايران به تقابل با جمهوري اسلامي بپردازد.

از همين رو اسرائيل با مشاهده بي اعتنايي غرب به جنگ عليه ايران، به دنبال وارد كردن جمهوري اسلامي به جنگي ساختگي عليه خود و سپس جلب نظر غرب براي تقابل گسترده با ايران است.
بر اين اساس، گفته‌ مي‌شود كه رژيم صهيونيستي با توجه به حمايت ايران از جبهه مقاومت، به ويژه حزب الله لبنان، در پي آغاز جنگ عليه حزب الله لبنان است و قصد دارد تا از طريق ايجاد حملات سنگين عليه حزب الله، ايران را وادار به دخالت مستقيم در اين جنگ كند و از اين طريق نقشه خود براي آغاز جنگ غرب عليه ايران را به مرحله اجرا برساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها