کد خبر: ۴۸۶۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
جریان‌های معارض بحرینی نسبت به ادامه بازداشت "عبد الهادی الخواجه" هشدار داده و تاکید کردند، شهادت این فعال حقوق‌بشر، رژیم بحرین را با بحرانی بزرگ مواجه می‌کند. ائتلاف 14 فوریه نیز از شهادت یک بحرینی دیگر خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی شیعه، جریان‌های معارض بحرینی (الوفاق، الاخاء الوطنی، الوعد، التجمع القومی الدیمقراطی، التجمع الوحدوی) با انتشار بیانیه مشترکی نسبت به ادامه بازداشت و وخامت حال "عبد الهادی الخواجه" به رژیم آل‌خلیفه هشدار دادند.

این جریان‌های معارض بحرینی با تاکید بر اینکه شهادت این فعال برجسته حقوق بشر، رژیم بحرین را با بحرانی بزرگ مواجه خواهد کرد، خواستار آزادی فوری الخواجه و دیگر رهبران معارض بحرینی دربند رژیم ال‌خلیفه شدند.

این جریان‌ها اعلام کردند که مسئولیت مستقیم حفظ جان عبد الهادی الخواجه با توجه به اعتصاب غذای مستمر وی متوجه رژیم آل خلیفه است.

این در حالی است که جنبش ائتلاف 14 فوریه بحرین امروز با انتشار بیانیه‌ای از شهادت یک شهروند زن بحرینی دیگر در این کشور خبر داد.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط این جنبش "خدیجة محمد علی عباس"، شهروند بحرینی بر اثر استنشاق گازهای سمی نیروهای امنیتی و نظامی آل‌خلیفه به منزل مسکونی‌اش در جنوب منامه، پایتخت بحرین به شهادت رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها